چگونه کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؟

سرپرست واحد بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: یکی از مهمترین اهداف دست اندر کاران رشد و توسعه جامعه، تامین سلامت انسانها می باشد که خود نقش موثری در پیشرفت و توانمندی جامعه دارد.

چگونه کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؟

دکتر محمد حسینیان دیلمی تصریح کرد سلامت دهان و دندان بخش مهمی از بهداشت عمومی را تشکیل می دهد که در کیفیت زندگی افراد نقش مهمی دارد. وی در این‌باره افزود: در اکثر کشورها توجه به افزایش سطح سلامت دانش آموزان به خصوص سطح سلامت دهان و دندان آنان نوعی سرمایه گذاری برای نسل های آینده محسوب می شود که با طراحی مداخلات مناسب در زمینه سلامت دهان و دندان، این امکان در آینده نه چندان دور میسر می شود.

این مقام مسؤول همچنین بیان کرد: در این راستا در روز هشتم مراد ماه ۱۴۰۱تیم سیار دندانپزشکی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در قالب طرح اردوی جهادی در منطقه حاشیه ناصر آباد مستقر شده و خدمات دندانپزشکی اعم ازمعاینه، کشیدن دندان های غیر قابل نگهداری و ترمیم دندان پوسیده و شیار پرکن (جهت جلوگیری از پوسیدگی زود هنگام دندان دائمی  کودکان ) انجام  داده و الویت را دانش آموزان شش تا ۱۴ سال ، زنان باردار و شیرده و بعد از آن عموم مراجعه کنندگان منطقه  قرارداده و  با رعایت پروتکل های بهداشتی واحد دهان و دندان با حضوردستیار و دندانپزشکان مجرب و با همراهی و همکاری صمیمانه جهادگران در حال اجرا می باشد.

دکتر دیلمی در پایان اشاره کرد کلیه خدمات دهان و دندان در این تیم دندانپزشکی به صورت کاملا رایگان برای مردم منطقه انجام می شود و پس از پایان این طرح در این مطقه تیم سیار به مناطق دیگر از توابع شهرستان قزوین حرکت خواهند کرد.

 

منبع: بهداشت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34192

ارسال نظر