رپورتاژ

1+5 ویژگی یک دوره آموزش میکاپ حرفه‌ای و تخصصی

1+5 ویژگی یک دوره آموزش میکاپ حرفه‌ای و تخصصی

چکیده : آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یک آموزشگاه آرایشگری در تهران با مدرک بین المللی است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش میکاپ را با جدیدترین تجهیزات، به هنرجویان ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

آرایشگری شغلی است که هم مشتری دارد و هم درآمد؛ البته به شرطی که در آن حرفه‌ای باشید. در سالهای اخیر آرایشگری به لاین‌های تخصصی تقسیم شده است که علاقه مندان به این حرفه، معمولا در یکی از این دوره‌های آموزش آرایشگری شرکت کرده و در آن متخصص می‌شوند.

دوره آموزش گریم و میکاپ طرفداران زیادی داشته و امروزه هم با پیشرفت صنعت مد و توجه بیشتر خانم‌ها به زیبایی خود، محبوبیتش رو به افزایش است. به همین دلیل هنرجویان زیادی تمایل پیدا کرده‌اند که یک میکاپ آرتیست شوند.

اگر شما هم به این حوزه علاقه دارید، باید در آن متخصص شوید. برای شروع باید در یک دوره آموزش میکاپ صورت شرکت کرده و جدیدترین سرفصل‌ها را بیاموزید. اما قبل از آن بهتر است بدانید که یک دوره آموزش میکاپ حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آموزش میکاپ

دوره آموزش میکاپ صورت

برای ورود به بازارکار گریم و میکاپ، در قدم اول باید آموزش ببینید؛ دوره آموزش میکاپ صورت که بتوانید هر آنچه برای میکاپ آرتیست شدن نیاز دارید را به شما یاد بدهد.

در دوره آموزش میکاپ حرفه‌ای مواردی از جمله شناخت انواع چهره، پوست شناسی، انواع سایه چشم ساده، اکلیلی، بادیگاردی، کات کریس، گلیتر و... ، انواع مژه گذاری و اکستنشن مژه، کانتورینگ، هایلایت و برجسته سازی لب، گریم سه بعدی و پنج بعدی و انواع سبک میکاپ مهم و رایج به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

ویژگی‌های یک دوره آموزش میکاپ تخصصی معتبر 

برای اینکه بتوانید تخصص لازم در زمینه گریم و میکاپ را کسب کنید، باید در یک دوره آموزشی معتبر شرکت کنید. انواع آموزشگاه آرایشگری زنانه، دوره‌های آموزش میکاپ را برگزار می‌کنند؛ اما شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. برای داشتن انتخابی درست، باید معیارهای مشخصی را دانسته و رعایت کنید. مهمترین معیارها و ویژگی‌ها عبارتند از:

استفاده از مربی مجرب

یک مربی خوب و با تجربه، مهم ترین ویژگی یک دوره آموزشی معتبر است. مربی می‌تواند دانش و تجربه خود را به هنرجویان منتقل کرده و به بهترین شکل آنها را آموزش دهد. انتخاب بهترین مربی، گام مهمی برای موفقیت شما در این راه است.

استفاده از مواد و ابزار باکیفیت

 

یکی دیگر از چیزهای مهم، وسایل میکاپ است که هنرجویان باید در دوره آموزشی با آنها به طور کامل آشنا شوند. برای اینکه شما بتوانید آموزش اصولی ببینید، باید آموزشگاه ابزار و وسایل لازم باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد، به خوبی آنها را شناخته و بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

ارائه سرفصل‌های آموزشی به روز و استاندارد

محتوای آموزشی و سرفصل‌های دوره باید استاندارد و به روز باشند. همه مواردی که برای کار گریم و میکاپ حرفه‌ای صورت نیاز دارید، باید در این دوره به شما آموزش داده شود. در کشور ما که هنرجویان به دنبال دریافت مدرک فنی حرفه‌ای هستند، تمام سرفصل‌های مورد نظر سازمان فنی و حرفه‌ای باید به آنها به طور کامل یاد داده شود.

وجود امکان تمرین و کارآموزی

فقط داشتن دانش و اطلاعات برای این شغل کافی نیست، کار عملی و تمرین و تکرار بسیار مهم است. در دوره آموزشی باید شرایطی فراهم باشد که شما بتوانید آنچه را آموخته‌اید، روی مدل مصنوعی و زنده پیاده کنید. همین طور پس از پایان دوره باید شرایطی فراهم باشد که بتوانید کارآموزی کنید. دوره کارآموزی کمک می‌کند تا اشکالات خود را رفع کرده و با قدرت وارد بازارکار شوید.

پشتیبانی دائم

یکی از مهم ترین ویژگی‌های یک دوره آموزش میکاپ حرفه‌ای این است که پس از پایان دوره، هنرجو پشتیبانی شده و با خیال راحت وارد بازارکار شود. کار در محیط واقعی حتما چالش‌هایی را برای فرد به همراه می‌آورد که با داشتن یک حامی و پشتیبان حرفه‌ای، می‌تواند آنها را به راحتی پشت سر بگذارد.

ارائه مدرک معتبر

دریافت مدرک معتبر، هدف اصلی هنرجویان از شرکت در دوره‌ها است. پس از پایان دوره آموزش میکاپ، باید به شما مدرک فنی حرفه‌ای گریم و میکاپ داده شود تا بتوانید اعتبار لازم برای ورود به بازارکار را کسب کنید. 

گل گیس، بهترین آموزشگاه گریم و میکاپ در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یک آموزشگاه آرایشگری در تهران با مدرک بین المللی است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش میکاپ را با جدیدترین تجهیزات، به هنرجویان ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

آموزش میکاپ

خانم لیلا خانی، مدیر آموزشگاه آرایشگری گل گیس، از سال ۱۳۹۳ کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و با مدیریتی موفق و درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه تهران را ساخته‌اند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگریبه دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

 شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش میکاپ تخصصی و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرسhttps://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90951

ارسال نظر