رپورتاژ

مزیت های وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی نسبت به سایر رقبا چیست ؟

چکیده : در این مطلب توضیح داده ایم که وینچ زنجیری یا همان بالابر زنجیری چه دستگاهی است و چه مزایایی دارد همچنین استفاده از بالابر زنجیری اصلی همانند وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی چه محاسنی برای شما به همراه خواهد داشت.

شاید یکی از دلایل موفقیت افراد در کار، نوع ابزاری است که به کار می‌برند. وینچ زنجیری سامسونگ از آن دسته ابزار‌هایی محسوب می‌شود که حتی شنیدن نام آن نیز می‌تواند خیال کاربران را از بابت کیفیت و کارایی راحت کند. این برند کره‌ای توانسته بهترین نوع جرثقیل را طراحی کند که با تمام نیاز‌های بازار هماهنگ است. به راستی مزیت‌های خاص این دستگاه چه مواردی است که توانسته این چنین اعتماد کاربران خود را جلب کند؟ در این مطلب قصد داریم به مهم‌ترین مزیت‌های وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی به عنوان یک بالابر زنجیری همه کاره بپردازیم. بخشی از این مطلب به توصیف قابلیت‌های این دستگاه می‌پردازد که نتیجه تجربه کاربران طی سال‌ها استفاده از این برند محبوب به دست آمده است.

مزیت‌های وینچ زنجیری ساخت سامسونگ

جرثقیل زنجیری برقی ساخت کره و شرکت سامسونگ دارای قابلیت‌های منحصر به‌فردی است که می‌تواند در صنعت و در موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

  • استفاده از استانداردهای اروپایی

این دستگاه طبق قوانین محاسباتی در ساخت تجهیزات در اروپا طراحی شده و استاندارد‌های مرتبط با تجهیزات وینچ اروپا در آن به کار رفته است. علاوه بر آن در ساخت این جرثقیل از الزامات مهندسی مربوط به جابه‌جایی بار در آمریکا و استاندارد‌های مشابه پیروی شده است.

  • استفاده از ترمزهای الکتریکی

یکی از مهم‌ترین ویژگی جرثقیل سامسونگ وجود ترمز‌های الکتریکی در آن است. به کمک این ویژگی در صورت قطع شدن برق ترمز‌ها کارایی خود را حفظ می‌کنند. زیرا طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که همچنان قادر به تحمل وزن بار خواهند بود. موتور آن نیز به صورت انحصاری و برای استفاده در بالابر زنجیری طراحی و ساخته شده است.

  • به کارگیری چرخ دنده های فولادی در گیربکس

گیربکس‌ها بخش مهم دیگری از این جرثقیل قدرتمند محسوب می‌شوند که در آن‌ها از چرخ دنده‌های فولادی و حرارت دیده استفاده شده است.

  • لیمیت سوئیچ ها و محدود کردن حرکت

در این دستگاه با هدف جلوگیری از بالا رفتن و یا پایین آمدن بیش از اندازه جرثقیل پیش‌بینی‌هایی انجام گرفته است. به عنوان مثال از لیمیت سوئیچ‌ها در حد بالا و پایین استفاده می‌شود. این قابلیت برای وزن بین ۲۵۰ کیلوگرم تا دو تن به کار می‌رود. در این محدوده از وزن نگهدارنده حد بالا و پایین بصورت کلاچی بوده و در تناژ سه به بالا این کار به صورت اتوماتیک و توسط قطع کن برقی انجام می‌شود.

  • ‌محدودکردن حمل بار اضافه

جرثقیل سامسونگ یک آپشن اختیاری نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که طی آن حمل بار اضافه توسط دستگاه محدود خواهد شد. در صورتی که آپشن محدود‌کننده اضافه بار فعال شود، در زمان حمل بار بیش از ۱۱۰ درصد بار اسمی، دستگاه متوقف شده و دیگر کار نمی‌کند. در این هنگام تنها امکان پایین آوردن بار وجود دارد. ‌

جرثقیل سامسونگ

وینچ زنجیری چه دستگاهی است؟

وینچ زنجیری سامسونگ بر اساس استاندارد‌های مطرح اروپا طراحی شده و در آن تمامی نکات امنیتی به خوبی رعایت شده است. این برند کره‌ای علاوه بر تجهیزات صنعتی، در بازار لوازم خانگی و گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت دارد. کیفیت محصولات سامسونگ در دیگر بازار‌ها نیز خود گویای کیفیت ساخت وینچ زنجیری این شرکت است. استفاده از آخرین تکنولوژی روز، طراحی بر مبنای متد‌های اروپایی، ویژگی‌های منحصر بفرد مانند ترمز مگنتی و توجه به نکات مهم امنیتی از جمله مزیت‌های دستگاه وینچ زنجیری سامسونگ محسوب می‌شوند.

جرثقیل سامسونگ

در چه مکان‌هایی استفاده از وینچ زنجیری سامسونگ توصیه می‌شود؟

وینچ زنجیری سامسونگ به دلیل اندازه کوچکی که دارد در کارگاه‌های صنعتی کوچک و یا نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا اندازه آن به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان آن را به راحتی به مکان‌های دیگر حمل کرد. سامسونگ این دستگاه را برای رفع نیاز‌های مربوط به صنایع کوچک و یا متوسط طراحی و تولید کرده است. وجود کنترل فرمان ۴ یا ۶ زمانه نیز از دیگر ویژگی این دستگاه است که صحت این موضوع را نشان می‌دهد. تمام ویژگی‌های این بالابر از آن یک دستگاه ساده و کاربردی ساخته که توانسته محبوبیت بالایی در بازار کسب کند.

چگونه وینچ زنجیری برقی سامسونگ اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در بازار شاهد برخی دستگاه‌های بی‌کیفیت با نام وینچ زنجیری سامسونگ هستیم که بدون گارانتی عرضه می‌شوند. این دستگاه‌های تقلبی در واقع ساخت برند‌های دیگر است که از نام سامسونگ برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. آنها فاقد کارایی مناسب بوده و معمولاً توسط افراد متفرقه نیز به فروش می‌رسند.

جرثقیل سامسونگ

نمایندگان فروش وینچ برقی سامسونگ در ایران

در حال حاضر تعداد اندکی از شرکت‌های صنعتی به عنوان نماینده فروش سامسونگ در زمینه دستگاه‌های بالابر فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی را با گارانتی معتبر عرضه می‌کنند و ضمانت اصل بودن کالای خریداری شده از این نمایندگان از طریق پیگیری شماره سریال دستگاه امکان‌پذیر است. بنابراین در زمان خرید دستگاه می‌توان اصالت کالا را از طریق شماره سریال‌های درج شده روی موتور بالابر و موتور حرکات عرضی بررسی کرد.

همراه با دستگاه که به صورت پلمپ درون جعبه قرار دارد، شناسنامه و دفترچه راهنما نیز همراه با محصول موجود است. از طرفی شماره سریال‌های دستگاه روی شناسنامه قابل مشاهده است و می‌توان آن‌ها را مطابقت داد. از طریق آدرس ‌ایمیل شرکت و یا مراجعه به وبسایت نیز می‌توان با چک کردن شماره سریال‌ها نسبت به اصل بودن دستگاه مطمئن شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88066

ارسال نظر