رپورتاژ

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با خدمات فراز اس ام اس

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با خدمات فراز اس ام اس

پیامک‌های تبلیغاتی، در حال حاضر یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای جلب نظر مخاطبان محسوب می‌شوند. مخصوصا مخاطبانی که برند شما را می‌شناسند و با خدمات یا محصولاتتان تا حدودی آشنا هستند. با راه‌انداختن یک کمپین تبلیغاتی و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای آن‌ها، می‌توانید این افراد را به خرید و استفاده از خدماتتان تشویق کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید در بازار پر رقابت امروز برنده میدان باشید، برای معرفی محصولات و خدمات‌تان می‌توانید پنل فراز اس ام اس را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید سایت یا نرم‌افزارتان را به یک ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

 

چرا پنل پیامکی فراز‌ اس ام اس را برای کسب‌وکارمان انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیریم. این پنل باید قابل اعتماد باشد و در عین حال خدماتش را با یک تعرفه مناسب به مشتریان عرضه کند. علاوه‌بر این، امنیت و کیفیت خوبی هم داشته باشد و اهمیت ویژه‌ای برای پشتیبانی قائل شود. همه این ویژگی‌ها را می‌توانید در پنل پیامکی فراز اس ام اس پیدا کنید.

پنل فراز یک بانک شماره موبایل به تفکیک استان، شهر، منطقه، مشاغل، سن، جنسیت و BTS در اختیارتان می‌گذارد و به شما کمک می‌کند تا مشتری را جذب و از او نگهداری کنید و یک رابطه پایدار بسازید. در ادامه به قابلیت‌های مختلف این پنل پیامکی محبوب اشاره خواهیم کرد.

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با خدمات فراز اس ام اس

 

امکان ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی در سامانه پیامکی فراز اس ام اس

پنل فراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به سفته از بلک‌ لیست مخابراتی عبور کنید و صدای خود را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به گوش مخاطبانتان برسانید. خدمات این سامانه، با افزونه‌های پیامکی معتبر سازگار است و شما می‌توانید بدون نیاز به تمدید سالانه از خدمات آن استفاده کنید.

ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه‌ای؛ شناسایی مخاطبان بر‌اساس منطقه

برای این‌که بازاریابی جزیی‌تر و هدفمندتری را برای کسب‌وکارتان تعریف کنید، یک منطقه هدف را می‌توانید در نظر بگیرید و با استفاده از پنل فراز اس ام اس، محصول یا خدمت خود را به مشتریان آن منطقه معرفی کنید. اگر این روش را برای ارسال صدای خود به مخاطبان انتخاب کرده‌اید، بهتر است بدانید که در این روش نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری هم اهمیت بسیار بالایی دارد. این متن باید کوتاه باشد و در همان چند ثانیه اول، مخاطب را به خواندن ادامه پیام تشویق کند؛ بنابراین بهتر است قبل از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، همه نکات مربوط به آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مخاطب مورد نظر شما را درگیر می‌کند و نرخ بازگشت سرمایه بالاتری (ROI) دارد.

ارسال پیامک به بانک شماره موبایل؛ معرفی برند و محصولات با کمترین هزینه

امروزه موبایل به یک ابزار قدرتمند تبدیل شده که تقریبا اکثر افراد بیشتر وقت خود را با آن سپری می‌کنند؛ بنابراین صاحبان مشاغل می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با به‌کارگیری تکنیک‌های بازاریابی پیامکی و هزینه‌ای مقرون به صرفه، خود را به مخاطبان معرفی کنند. با پنل فراز اس ام اس می‌توانید ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی خود را هوشمندانه‌تر و هدفمندتر انجام دهید.

چون به این طریق صدایتان به گوش مشاغل مرتبط با کسب‌وکارتان می‌رسد و پیام‌هایتان خوانده می‌شود. علاوه‌بر این، با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست مطمئن می‌شوید که همه مخاطبان، حتی آن‌هایی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند، پیامتان را دریافت می‌کنند.

استفاده از وب سرویس پیامکی؛ امکان ارسال پیامک از پلتفرم‌های مختلف

با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک، امکان ارسال و دریافت پیامک از هر نوع پلتفرمی را دارید. فقط کافی‌ست با چند خط کدنویسی سایت، نرم‌افزار یا سخت‌افزار موردنظرتان را به سامانه پیامک فراز اس ام اس وصل کنید. با این سرویس حرفه‌ای، پیامک خود را در ۵ ثانیه و با استفاده از پترن ارسال می‌کنید. برای استفاده از امکانات این سرویس به یک خط خدماتی نیاز خواهید داشت.

ارسال پیامک از روی نقشه؛ امکان پیدا کردن مشتریان بالقوه

پیامپ یا ارسال پیامک از روی نقشه به شما این امکان را می‌دهد که تعداد بالایی مشتری بالقوه پیدا کنید. به کمک این قابلیت پنل فراز اس ام اس می‌توانید به جای اختصاص دادن بودجه تبلیغات پیامکی به افرادی که در دسترس شما نیستند، تمرکزتان را به افرادی اختصاص دهید که از روی نقشه در منطقه شما قرار گرفته‌اند. در این روش بر‌اساس کد‌پستی، خود و محصولات‌تان را به افرادی معرفی می‌کنید که احتمالا به‌زودی مشتری شما خواهند شد. این روش برای مغازه‌داران و فروشگاه‌های اینترنتی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

ارسال پیامک از روی نقشه به دو شیوه ارسال براساس کد پستی و ارسال از طریق نقشه گوگل انجام می‌شود. در پنل فراز اس ام اس برای شهرهایی که ارسال پیامک منطقه‌ای مورد استقبال قرار گرفته‌است، سیستم ارسال پیامک از روی نقشه گوگل پیاده‌سازی می‌شود. در این سیستم کد پستی روی نقشه گوگل ست شده تا مراحل ارسال پیامک منطقه‌ای آسان‌تر انجام شود.

 

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با خدمات فراز اس ام اس

فراز اس ام اس، ابزاری قوی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

پنل پیامکی فراز اس ام اس به شما این امکان را می‌دهد تا فرایند بازاریابی پیامکی خود را به شیوه‌ای حرفه‌ای پیش ببرید و بر‌اساس نیازتان پنل متناسب با کسب‌وکارتان را انتخاب کنید. با خرید پنل پیامکی فراز می‌توانید ارسال پیامک را از طریق اینترنت و به‌صورت گروهی و انبوه انجام دهید. همچنین امکان ارسال پیامک به شماره‌های مسدود برای شما فراهم خواهد بود. علاوه‌بر این شما قادر هستید تا سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید. به‌این‌ترتیب امکان ارسال پیامک‌های اعتبارسنجی و اطلاع‌رسانی برای مخاطبانتان را خواهید داشت.

پکیج‌های مختلف این پنل را می‌توانید در سایت فراز اس ام اس مشاهده و مورد بررسی قرار دهید. سپس بهترین پکیج را با‌توجه‌به بودجه و نیاز کسب‌‌وکارتان انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات پنل اس ام اس فراز به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78376

ارسال نظر