رپورتاژ

گوشی و لپ تاپ اقساطی بخر سود کنی!

خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتالی از تیم موبایل هفت که شرایط و پلتفرم های مختلفی در نظر گرفته شده تا همه افراد بتوانند در هر شرایطی یه صورت اقساطی خرید انجام دهند.

 خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتالی از تیم موبایل هفت که شرایط و پلتفرم های مختلفی در نظر گرفته شده تا همه افراد بتوانند در هر شرایطی یه صورت اقساطی خرید انجام دهند.

امروزه خرید گوشی هوشمند به یکی از نیازهای اساسی افراد تبدیل شده اما برای درصد بالایی از افراد پرداخت هزینه یکباره و یکجای گوشی موبایل و یا هر کالای دیجیتال دیگری مشکلاتی را به دنبال دارد. به همین علت است که خرید اقساطی گوشی برای اکثریت افراد جامعه محبوب و پرطرفدار می باشد.

گوشی و لپ تاپ اقساطی بخر سود کنی!

اگر به دنبال خرید گوشی مدرن و با کیفیت هستید، اما نمیخواهید هزینه بالایی را برای آن پرداخت کنید،خرید اقساطی گوشی می تواند راه حلی مناسب برای شما باشد.با خرید اقساطی، شما می توانید به راحتی گوشی موردنظر خود دست یابید و هزینه آن را بجای اینکه یکجا بپردازید به صورت ماهیانه پرداخت کنید. با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و عرضه مدل های جدید و پیشرفته گوشی موبایل به بازار همه افراد به دنبال ارتقاء گوشی موبایل خود هستند و زمانه به گونه ای شده که همه افراد سعی میکنند بر موج پیشرفت تکنولوژی سوار شوند و از غافله عقب نمانند.

از مزایای فروش اقساطی باید گفت به شما تورم را دور میزنید  یک کالا را به مرور زمان در بازه زمانی یک ساله یا دو سال پرداخت میکنید و با توجه به شرایط خود مناسب ترین روش که به شرایط اقتصادی شما نزدیک تر است را برمی‌گزیند.

امروزه کالا یا محصولات دیجیتال در سایت های فروش آنلاین بیشترین آمار فروش را دارند الیته ناگفته نماند خرید باید از سایت های معتبر و دارای اینماد انجام شود. آمار گفته شده چیزی حدود 70 درصد را در بر میگیرد. با توجه به حجم بالای تقاضا برای خرید اقساطی گوشی تیم موبایل7 بیشترین تمرکز را روی ارائه کالاهای دیجیتال به صورت اقساطی گذاشته تا همه افراد امکان تهیه کالاها و مایحتاج خود به صورت قسطی را داشته باشند.

یکی از مزیت هایی که مجموعه موبایل۷ دارد این است که در خرید اقساطی شما نیاز به شخصی غیر از خود که ضمانت شما را بکند ندارید در اکثر فروشگاه ها معرفی ضامن جزو شرایط اصلی خرید اقساطی میباشد. اما در مجموعه موبایل هفت شما میتوانید با چک یا سفته ضامن خود شوید و هر کالایی مدنظرتون هست را خریداری فرمایید. حالا روش های اقساطی در این مجموعه محدود به یک پلتفرم نمی باشد و کاملأ متنوع و متناسب با شرایط همه افراد در نظر گرفته شده است تا درصورتی که یکی از مشتری ها فاقد شرایط لازمه باشد بتواند متناسب با شرایط خود از طریق روش دیگر اقساطی اقدام به خرید کند.

حالا میزان اعتباری که برای خرید اقساطی دریافت میکنید به چه صورت می باشد؟

میزان اعتبار دریافتی شما بستگی به عملکرد مالی شما دارد اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم باید بگوییم بسته به معدل حساب شما دارد هرچقدر معدل حساب شما بالاتر باشد میزان اعتبار دریافتی شما نیز بالاتر است و البته در این زمینه نداشتن اقساط معوقه و نداشتن چک برگشتی نیز بسیار تأثیر گذار است تیم موبایل هفت سعی کرده تا کوتاهترین زمان ممکن را از زمان ثبت نام و اعتبار سنجی تا تحویل کالا برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید در زمان مناسب کالای خود را تهیه فرمایید.

یکی از مزیت های مجموعه موبایل۷ نسبت به فروشگاه های دیگر طرح تعویض گوشی نو با کار کرده می باشد و خبر خوب اینکه این طرح نیز شامل اقساطی می شود درواقع شما می توانید گوشی یا کالای کارکرده خود را به ما بفروشید و در مقابل گوشی نو از طریق اقساطی خریداری کنید البته که این طرح نیز شامل خرید اقساطی لپ تاپ نیز می شود.

اولین گام برای خرید اقساطی چیست؟

مراجه با سایت Mo۷.ir و صفحه خرید اقساطی.

ثبت نام در پلتفرم موردنظر و متناسب با شرایط خود، بعد از این مرحله شما باید منتظر اعتبار سنجی و تأیید اعتبار خود از سمت سامانه باشید.

خیلی از افراد فاقد دسته چک هستند و نمیتوانند خرید قسطی خود را با چک انجام دهند موبایل۷ نیز برای افرادی که فاقد دسته چک می باشند و قادر به دادن چک نمی باشند شرایط ویژه ای را در نظر گرفته که میتوانند از روش سفته بهره ببرند.

سبد خدمات موبایل هفت بسیار گسترده می باشد و شما برای خرید اقساطی تنها محدود به یک کالا یا یک برند خاصی نمی شوید شما می توانید هر کالای دیجیتالی در هر برندی که در بازار موجود است را از این مجموعه خریدازری فرمایید تیم موبایل هفت همواره سعی دارد پلتفرم های مختلف اقساطی را برای مشتریان فراهم کند و چندین سال است که در زمینه فروش اقساطی بی رقیب می باشد و با کمترین سود وآسان ترین راه امکان خرید اقساطی را برای همه فراهم میکند.

علاوه بر گوشی موبایل مشتریان گرامی میتوانند لپ تاپ-کنسول بازی-تبلت-لوازم خانگی-انواع ساعت هوشمند-هدفون بی سیم-اسپیکر و پرینتر را در برندهای مختلف و مشهور انتخاب و به صورت قسطی خریداری کنند. برای اینکه بتوانید از این خدمات گسترده استفاده کنید باید به سایت Mo۷.ir مراجعه کنید تا همه محصولات و مشخصات این مجموعه را مشاهده کند تا انتخاب برایتان راحت باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77676

ارسال نظر