رپورتاژ

شرایط اتصال به سرور مجازی ترکیه در سال جدید اعلام شد

این روزها بسیاری از کاربران به دنیای معاملات فارکس ورود کرده‌اند و حتماً خوب می‌دانند که اگر مدیریت معامله‌های اجراشده به شیوه‌ای دقیق انجام نپذیرد، بدون شک به ازدست‌رفتن سرمایه منجر می‌شود، ازاین‌رو یکی از مواردی که در بهبود مدیریت پوزیشن‌ها لازم است، استفاده از سرور مجازی معاملات بروکر است. درواقع زمان در معاملات فارکس فوق‌العاده دارای اهمیت است و به‌دلیل این‌که ایران در شرایط تحریم به سر می‌برد، اکثر بروکرها بدون فیلترشکن‌ها قابل استفاده نیستند و و ارزش میلی‌ثانیه در سفارش‌گذاری وقتی مشخص می‌شود که سرعت اینترنت پایین و قطعی وجود داشته باشد. به همین علت تریدرها برای این‌که از ضرر جلوگیری کنند، نیاز مبرم به استفاده از سرور مجازی معاملات بروکر دارند.

سرور مجازی

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی که دارای آی‌پی ثابت است، از بهترین روش‌ها برای مدیریت بهتر معاملات در اکانت‌های فارکس و حتی بایننس است. در حال حاضر به‌علت تحریم آی‌پی‌های ایران، امکان استفاده از این نوع آی‌پی‌ها در صرافی‌های آنلاین خارجی وجود ندارد و کاربران برای این‌که از مسدودشدن حساب‌شان جلوگیری کنند، باید از سرور مجازی معاملات فارکس استفاده کنند.

البته این در حالی است که بعضی از تریدرها به جای به‌کارگیری از چنین سیستمی، به‌سراغ وی‌پی‌ان یا فیلترشکن‌های رایگان می‌روند که عمده مشکل این برنامه‌ها، نداشتن آی‌پی ثابت است و اگر صرافی خارجی یا بروکرها به این موضوع پی‌ببرند، یقیقاً تریدرهای ایرانی سرمایه‌شان را از دست می‌دهند، چراکه بلافاصه به مسدود شدن حساب اقدام می‌شود، بنابرین سرور مجازی معاملات بروکر از ضروریات هر کاربر فعال در بازار کریپتو و فارکس است.

ویژگی‌های اصلی سرور مجازی فارکس

کاربران برای این‌که بدون دغدغه بتوانند به درآمد دلاری بپردازند، به سرور مجازی نیاز دارند. اما ممکن است با این سوال روبه‌رو شده باشید که این نوع سرورها چه ویژگی‌های بخصوصی دارند که استفاده از آن‌ها مخصوصاً برای تریدرهای ایرانی الزامی است که در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل می‌پردازیم:

  • اتصال بدون قطعی به سرور بروکر

زمان در معاملات فارکس از اهمیت بسزایی برخوردار است و هر زمان که پوزیشنی باز می‌شود، اتصال باکیفیت و بدون اختلال می‌تواند ریسک بازار را کاهش دهد و تریدرها بدون این‌که زحمت تحلیل‌شان از بین برود، امیدوار به کسب سودهای جذاب هستند. درواقع فرض کنید بلافاصله پس از باز کردن معاملهٔ یورو به دلار، فیلترشکن رایگانتان از دسترس خارج شود و دقیقاً اینجاست که اهمیت خرید سرور مجازی معاملات بروکر به روشنی مشخص خواهد شد. درواقع آپ‌تایم فوق‌العاده عالی انواع سرورهای اختصاصی مانند سرور مجازی ترکیه و آلمان مناسب برای شرایط این‌چنینی است که به معامله‌گر در مدیریت بهتر پوزیشن کمک خواهد کرد.

  • تأمین امنیت اطلاعات

ممکن است تریدرها سرمایه قابل توجهی را وارد بازار فارکس کنند؛ پرواضح است برای جلوگیری از نابودی سرمایه‌شان، به یک سرور مجازی با آی‌پی مناسب نیاز دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که امنیت سرور مجازی معاملات بروکر فوق‌العاده عالی است و با توجه به این‌که شرکت‌های معتبر چنین خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهند، همیشه در بحث امنیت بهترین تدابیر را لحاظ می‌کنند. البته ناگفته نماند که اگرچه امنیت سرورهای اختصاصی مانند سرور مجازی ترکیه قابل قبول است، اما تریدرها باید مسائل مختلفی را به جهت جلوگیری از لو رفتن اطلاعاتشان در نظر داشته باشند تا با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

  • ثابت بودن آی‌پی سرور

سرورهای اختصاصی مانند سرور مجازی آلمان از ویژگی آی‌پی ثابت بهره‌مند هستند که این موضوع به تریدرها کمک می‌کند تا سرمایه‌شان را در وضعیت بهتری مدیریت کنند و حتی امکان مسدود شدن حساب‌شان را به صفر نزدیک شود. پرواضح است به‌کارگیری از انواع فیلترشکن که مسلماً در هر بار اتصال تغییر آی‌پی می‌دهد، ریسک معامله در بروکرها را افزایش می‌دهد، بنابراین می‌توان روی این خصوصیت سرورهای مجازی حساب باز کرد و معاملات پرسودتری داشت.

سرور مجازی

بهترین کاربردهای سرور مجازی در معاملات فارکس

تریدرها برای این‌که معاملات بهتری داشته باشند، بهتر است که از سرور مجازی معاملات بروکر بهره‌مند شوند. این در حالی است که بیشتر کاربران از کاربردهای این نوع سرورها بی‌اطلاع هستند که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • باز کردن معامله با سرعت بهتر

پرواضح است که نواسانات بازار فارکس فوق‌العاده بیشتر از بورس ایران و حتی بازار کریپتو است. این بدان معناست که اگر از سرعت مناسبی برای اینترنت برخوردار نباشید، احتمال ضرر وجود دارد. اما به‌کارگیری از سرورهای مجازی این مشکلات را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد، چراکه طبیعتاً سرعت اینترنت در کشورهای پیشرفته مانند فرانسه، آلمان و... قابل مقایسه با سرعت اینترنت ایران نیست.

  • دور زدن همهٔ تحریم‌ها

شناسایی کاربران ایرانی در صرافی‌های آنلاین منجربه مسدود شدن حساب‌شان می‌شود و این بدان معناست که اگر تریدرها از سرور مجازی معاملات بروکر استفاده نکنند، خیلی از سرمایه‌شان را از دست می‌دهند. گفتنی است با مسدود شدن حساب کاربران، هیچ راهی برای برگشت سرمایه وجود ندارد، لذا اگر علاقه ندارید که از طریق آی‌پی، لوکیشن و حتی سیم کارت‌تان شناسایی شوید حتماً به خرید سرور مجازی اقدام کنید.

نحوهٔ انتخاب بهترین سرور مجازی

بسیاری از افراد در زمان تهیه بهترین سرور مجازی دچار مشکل هستند، چراکه نمی‌دانند باید چه مواردی را بررسی کنند. ما در ادامه قصد داریم به مواردی بپردازیم که توجه به هرکدام در زمان ثبت سرور مجازی، فوق‌العاده دارای اهمیت خواهد بود. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • یک سرور مجازی مناسب دارای دیسک‌های ذخیره‌سازی پرسرعت SSD برخوردار است. در بعضی از مواقع لزوم استفاده از افزونگی RAID به جهت افزایش قابل توجه سرعت در زمان باز کردن پوزیشن دارای اهمیت خواهد بود، بنابراین حتماً در انتخاب سرور مجازی معاملات بروکر به نوع دیسک (SSD/NVMe) توجهٔ ویژه داشته باشید.
  • پشتیبانی کامل از سروهای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است. درواقع تریدرها باید از شرکت‌هایی این نوع سرورها را تهیه کنند که به‌صورت کامل مدیریت می‌شوند، برای مثال انتخاب سرور مجازی ترکیه و یا حتی سرور مجازی آلمان بهترین انتخاب درزمینهٔ معاملات فارکس است.
  • بررسی سخت‌افزارهای سرورهای مجازی نیز دارای اهمیت است. توصیه می‌کنیم قابلیت سخت‌افزار اینترپرایز بر روی سرورها وجود داشته باشد تا کاربران بدون کوچک‌ترین مشکلی با ترید یا معامله دلخواه اقدام کنند. ضمناً شبکه‌های پایدار با آپ‌تایم ۹۹ درصد نیز تأثیر بسزایی در معاملات پرسرعت دارند.
  • بررسی قیمت سرورهای مجازی نیز مهم است، بنابراین قبل از انتخاب یک سرور مناسب، حتماً قیمت‌ها را نیز کنترل کنید. به‌طورکلی یک سرور مجازی معاملات بروکر مناسب، دارای قیمت قابل توجه است، اما در مقابل سودهای به‌دست‌آمده در فارکس ناچیز هستند.

سرور مجازی

جمع‌بندی

اهمیت استفاده از سرور مجازی معاملات بروکر بر هیچ تریدری پوشیده نیست. این در حالی است که بسیاری از کاربران فارکس بدون در نظر داشتن قیمت‌ سرور مجازی اقدام به خرید و استفاده از این بستر به جهت معاملات بهتر کرده‌اند، چراکه خوب می‌دانند که سودهای به‌دست‌آمده از فارکس در برابر این نوع هزینه‌ها ناچیز است، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر در حال حاضر رضایتی از فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌های مورد استفاده ندارید، حتماً با استفاده از یک شرکت معتبر، به خرید سرور مجازی مناسب اقدام کنید.

به‌طورکلی گفتنی است که سرور مجازی ترکیه از بهترین‌ها در این زمینه بوده و اگر علاقه‌مند به به‌کارگیری از این نوع سرور مجازی هستید، کافی است با مشاوران شرکت‌های معتبر دربارهٔ نحوهٔ اتصال به این سرورها گفتگو کنید. به‌طورکلی ایدهٔ استفاده از سرورهای مجازی برای تریدرها بسیار ایده‌آل بوده‌است، چراکه در کنار امنیت فوق‌العاده، یک روش عالی برای معامله کردن در بازار فارکس و کریپتو به‌شمار می‌روند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77604

ارسال نظر