رپرتاژ

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

عید نوروز، جشن باستانی و مهم ایرانیان است که از دیرباز، هر ساله به پاس نو شدن سال، جشن گرفته می شود. ایرانیان آداب و رسوم ویژه ای برای عید نوروز دارند و با آیین زیبایی این مناسبت را یه نحو احسنت جشن می گیرند.

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

 در راستای محبوبیت و اهمیت بالای عید نوروز برای ایرانیان، اغلب برند ها و کسب و کار ها در این ایام، طرح های ویژه نوروزی را برای کسب رضایت بیشتر مشتریان خود ارائه می کنند. جعو استور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک جشنواره نوروزی خارق العاده را برای مشتریان خود تدارک دیده است. در ادامه، با دو طرح ویژه نوروزی که توسط فروشگاه جعو استور تدارک دیده شده است، بیشتر آشنا خواهیم شد.

جایزه ویژه جعو استور

جایزه ویژه جعو استور

همان طور که گفته شد، همزمان با عید نوروز و به مناسبت نو شدن سال، فروشگاه جعو استور برای بزرگداشت این عید باستانی و همچنین جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، طرح ویژه نوروزی را ارائه کرده است. جعو استور، یک فروشگاه رسمی ‌و معتبر برای خرید اکانت های اشتراکی مختلف است که در مناسبت های مختلف، به دنبال تدارک طرح های ویژه برای کاهش قیمت محصولات خود و جلب رضایت مشتریان است.

طرحی که جعو استور به مناسب عید باستانی نوروز  ۱۴۰۲ در نظر گرفته است، طرح جایزه ویژه جعو استور نامیده می شود. در این طرح، کاربرانی که در فاصله زمانی ۲۰ اسفند ماه تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ اقدام به خرید اکانت اشتراکی از فروشگاه اینترنتی جعو استور کنند، در یک قرعه کشی که در آن به قید قرعه یک دستگاه PS5 هدیه داده می شود، شرکت داده خواهند شد.

خرید هر اکانت، به منزله یک امتیاز در این قرعه کشی است، بنابراین هر چه تعداد خرید های یک کاربر بیشتر باشد، امتیازات او نیز بیشتر بوده و شانس او در برنده شدن در قرعه کشی بیشتر خواهد بود. برای شرکت در این قرعه کشی و کسب امتیاز، هیچ تفاوتی ندارد که چه اکانتی را خریداری کنید چراکه خرید همه اکانت های اشتراکی، امتیاز برابری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین خرید اکانت و کسب امتیاز برای شرکت در قرعه کشی یک دستگاه PS5، می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه جعو استور مراجعه کنید.

تخفیف ویژه  جعو استور

تخفیف ویژه جعو استور

علاوه بر طرح مبتنی بر قرعه کشی که جعو استور به مناسبت عید نوروز تدارک دیده و در بخش قبل نیز توضیح داده شد، طرح نوروزی دیگری نیز در وب سایت جعو استور ارائه شده است که مربوط به خرید اکانت اسپاتیفای است. حتما با برنامه اسپاتیفای آشنا هستید و می دانید که یک سرویس پخش و استریم موسیقی آنلاین است که طرفداران زیادی در جهان و ایران دارد. به همین دلیل، جعو استور به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۲ تصمیم گرفته است تا آفری ویژه و خارق العاده را برای اکانت اسپاتیفای ارائه کند.

در این طرح، تخفیف ویژه ای برای اکانت یک ماهه اسپاتیفای در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، کاربران اکانت اسپاتیفای می توانند از بازه زمانی ۲۰ اسفند ماه تا ۱۰فروردین ماه، اکانت اشتراکی یک ماهه اسپاتیفای را با نصف قیمت و تنها به قیمت ۵۰ هزار تومان از جعو استور خریداری کنند. به عبارت ساده تر، قیمت اصلی اکانت یک ماهه اسپاتیفای که پیش از این معادل ۱۰۰ هزار تومان بود، در این طرح ۲۰ روزه پنجاه درصد تخفیف داشته و فقط ۵۰ هزار تومان است.

\کاربران و مشتریان محترم فروشگاه جعو استور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرح و همچنین خرید آن، تا تاریخ ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۲، به وب سایت رسمی جعو استور مراجعه کرده و اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای با قیمتی ارزان و مناسب کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76931

ارسال نظر