رپورتاژ

با کدام ایرلاین‌ها به استانبول سفر کنیم؟

با کدام ایرلاین‌ها به استانبول سفر کنیم؟

استانبول یکی از جاذبه های گردشگری منطقه است و در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان، بخصوص ایران است. ایرلاین های زیادی وجود دارند که بلیط سفر استانبول را ارائه می دهند و می توان آنها را با شرایط مناسب خریداری کرد. هنگامی که افراد می خواهند به استانبول سفر کنند، اولین سوال پیش رویشان این است که باید کدام ایرلاین را انتخاب کنم؟ در اکثر مواقع افراد با قیمت های متفاوتی مواجه شده و سردرگم می شوند. بهترین راه برای پیدا کردن بلیط متناسب با بودجه خود، شناختن ایرلاین های متفاوت است؛ زیرا به شما کمک می کند انتخاب هوشمندانه ای انجام دهید. در ادامه با ایرلاین های متفاوت آشنا خواهید شد و می توانید بلیط های خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ترکیش ایرلاینز

هواپیمایی ترکیش چهارمین ایرلاین بزرگ دنیاست که به بیش از ۲۶۰ مقصد در سراسر دنیا پرواز می کند و در شهر استانبول واقع شده است. این ایرلاین که اکثرا انتخاب اول ایرانیان است امکانات مناسبی به مسافران ارائه می دهد و مشتریان راضی بسیار زیادی دارد. در پرواز های خارجی بار مجاز قابل حمل این ایرلاین ۲۰ کیلوگرم است و اگر با خود نوزادی همراه داشته باشید ۱۰ کیلوگرم دیگر به آن اضافه می شود.

ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر یا همان هما سابق یکی از قدیمی ترین ایرلاین های ایران است که امکانات و خدماتی مطابق با استانداردهای بین المللی به مسافران خود ارائه می دهد. این ایرلاین رتبه دوم هواپیمایی های کشور را کسب کرده و پروازهای خود را در دو کلاس بیزینس و اکونومی اجرا می کند.

کیش ایرلاین

پس از احداث فرودگاه بین المللی کیش، شرکت هواپیمایی به نام کیش ایرلاین تاسیس شد و با سرعت زیادی پیشرفت کرد. کیش ایرلاین ناوگان هوایی وسیعی ندارد؛ اما پرواز های با کیفیتی به استانبول ارائه می دهد و معمولا در ساعات اولیه صبح به مقصد استانبول، ایران را ترک می کند.

ماهان ایر

یکی از بهترین انتخاب ها برای پرواز به مقصد استانبول هواپیمایی ماهان است و امکانات با کیفیت و ویژه ای را به مسافران خود ارائه می دهد. پرواز های بیزینس و اکونومی این ایرلاین به استانبول سفری مطمئن را برای مسافران رقم می زند. هواپیمایی ماهان ایر تنها به فرودگاه آتاتورک پرواز دارد و قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان نسبت به بسیاری از هواپیمایی ها به صرفه تر است. همچنین می توانید خدمات خاصی مانند خوراک ویژه، ویلچر، ترانسفر، حمل حیوانات خانگی و غیره را به بلیط پرواز خود اضافه کنید.

پگاسوس ایرلاین

ایرلاین دیگری که برای سفر به استانبول محبوبیت دارد پگاسوس است و همه روزه فرودگاه امام خمینی را به مقصد فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول ترک می کند. این پرواز در کلاس اکونومی ارائه شده و قیمت بلیط های آن به صرفه و ارزان است.

قشم ایرلاین

هواپیمایی قشم نیز مانند کیش ایرلاین در ایران تازه تاسیس است و مرتبا به شهر استانبول به ‌وسیله ایرباس ۳۰۰ و ۳۲۰ پرواز دارد. قیمت این ایرلاین با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد کمی گران تر است اما کیفیت خوبی را به مسافران ارائه می دهد.

زاگرس ایرلاین

با کدام ایرلاین ها به استانبول سفر کنیم

شرکت هواپیمایی شناخته شده زاگرس پرواز های خود را در کلاس های بیزینس و اکونومی ارائه می دهد و خدمات ویژه آن در قیمت بلیط ها تفاوت ایجاد می کند. حداقل بار مجاز این ایرلاین به مقصد استانبول 25 کیلوگرم است.

خرید بلیط آسان

یکی از بهترین روش ها برای خرید بلیط و رزرو هتل در استانبول به صورت آنلاین، از طریق وبسایت های معتبر است. از انواع وبسایت هایی که به صورت قانونی و با مجوز های معتبر فعالیت می کنند، سایت فلای تودی را می توان نام برد. در فلای تودی می توانید به راحتی قیمت ایرلاین های مختلف و قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان را ببینید و باهم مقایسه کنید. سرویس قیمت لحظه ای این سایت، شما را از پایین آمدن قیمت بلیط مطلع می کند که روی انتخاب به صرفه تر تاثیر بسزایی دارد. شما در فلای تودی امکان کنسل کردن پرواز خود را دارید و می توانید بدون دغدغه رزرو هتل در استانبول را نیز انجام دهید.

نکات مهم برای انتخاب ایرلاین مناسب

با کدام ایرلاین ها به استانبول سفر کنیم

اگر می خواهید ایرلاین مناسبی را برای سفر به استانبول انتخاب کنید، علاوه بر آشنایی با ایرلاین ها باید برخی نکات مهم را نیز بدانید. حتما میزان باری که می توانید زمان استفاده از ایرلاین های متفاوت با خود حمل کنید را بدانید؛ زیرا ممکن است باهم تفاوت هایی داشته باشند. سعی کنید حتما لیست اقلام ممنوعه هر ایرلاین را چک کنید تا در فرودگاه دچار مشکل نشوید. برخی از اقلام وجود دارند که اجازه ورود به هواپیما را ندارند؛ اما می توانید برای حمل آنها از چمدان خود استفاده کنید.

بهترین کلاس های پرواز در ایرلاین ها

یکی از مهمترین موارد برای انتخاب ایرلاین مناسب کلاس های ارائه شده توسط این هواپیمایی ها است که روی کیفیت پرواز شما تاثیر به سزایی دارند. کلاس اکونومی یکی از مقرون به صرفه ترین ها از لحاظ هزینه است و شما باید قبل از رزرو بلیط در ایرلاین های متفاوت آن را بررسی کنید. با وجود این نکته ماهان ایر و ترکیش ایرلاین جزو بهترین گزینه ها برای انتخاب کلاس اکونومی هستند.

در این مقاله انواع ایرلاین های متفاوت برای سفر به استانبول را بررسی و بهترین آنها را به شما معرفی کردیم. برای بررسی قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان، می توانید به سایت فلای تودی سر بزنید و همچنین لیست قیمت های ایرلاین های متفاوت را باهم مقایسه کنید. رزرو هتل در استانبول به راحتی از طریق این وبسایت معتبر امکان پذیر است و شما می توانید ساعت پرواز خود را هماهنگ با زمان چک این هتل انتخاب کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71174

ارسال نظر