207 با قیمت کارخانه | پیش‌فروش ۷ محصول ایران خودرو از سه‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ + جزئیات و لینک ثبت نام

پیش‌فروش یک‌ساله ایران خودرو (۷ محصول) از سه‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ +جزئیات و لینک ثبت نامگروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه‌شنبه این هفته ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

 207  با قیمت کارخانه | پیش‌فروش ۷ محصول ایران خودرو از سه‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ + جزئیات و لینک ثبت نام

پیش‌فروش یک‌ساله ایران خودرو (۷ محصول) از سه‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ +جزئیات و لینک ثبت نامگروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه‌شنبه این هفته ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه خواهند شد. موعد تحویل خودرو‌ها از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

سایت ثبت نام ایران خودرو

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، شنبه ۱۱ دی‌ماه تعیین خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

جدیدترین قیمت انواع خودرو‌های پژو در بازار امروز (۵ دی‌ماه ۱۴۰۰)

جدیدترین قیمت انواع خودرو‌های پژو در بازار امروز (۵ دی‌ماه ۱۴۰۰)نوسانات در بازار خودرو کاهش یافته است، ولی قیمت‌ها هنوز کاهشی را نشان نمی‌دهند. محصولات پژو در ایران هم جزو خودرو‌های محبوب بازار می‌باشند که در طرح‌های فروش ایران خودرو همچنان پرطرفدار و پرتقاضا دنبال می‌شوند.

 در هفته‌ای که گذشت در برخی از خودرو‌ها شاهد رشد قیمت بودیم. به عنوان مثال قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای به حدود ۵۳۶ میلیون تمان رسید و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ به حدود یک میلیارد و هفتاد میلیون تومان. در برخی هم کاهش جزیی قیمت را شاهد بودیم که می‌توان به پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ اشاره کرد که از حدود ۲۷۴ میلیون تومان به ۲۷۰ میلیون تومان رسید.

ارزان‌ترین محصول پژو در بازار ایران ۴۰۵ جی ال ایکس است با ۲۶۸ میلیون تومان و گرانترین خودرو اختصاص دارد به پژو ۵۰۸ جی تی لاین مدل ۲۰۱۷ که مدت محدودی توسط ایران خودرو به کشور وارد و بعد از شروع مجدد تحریم‌ها متوقف شد. در ادامه می‌توانید قیمت انواع محصولات پژو در بازار کشور را مشاهده نمایید.

 پژو (۴۰۵ GLx): ۲۶۸ میلیون

 پژو (۴۰۵ GLx دوگانه سوز): ۲۷۷ میلیون

 پژو (۴۰۵ SLX): ۳۰۱ میلیون

پژو پارس: ۲۸۰ میلیون

 پژو پارس دوگانه سوز: ۳۴۳ میلیون

 پارس (Lx): ۳۳۹ میلیون

 پارس اتوماتیک: ۴۲۰ میلیون

 پژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان هیدرولیک: ۳۵۶ میلیون

 پژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان برقی: ۳۶۴ میلیون

 پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما: ۳۷۲ میلیون

 پژو ۲۰۷ اتوماتیک: به زودی

 پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما: ۵۳۶ میلیون

 پژو ۲۰۶ تیپ ۲: ۲۷۰ میلیون

 پژو ۲۰۶ تیپ ۵: ۳۱۰ میلیون

 پژو ۲۰۶ صندوقدار: ۳۲۳ میلیون

 پژو ۲۰۰۸: ۱.۰۶۵ میلیارد

 پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۷: ۱.۶۵۰ میلیارد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5100

ارسال نظر