رپورتاژ

معرفی بهترین کیف پول های تتر در سال 2022

رپورتاز

در این مطلب از تترفا به بررسی بهترین کیف پول های تتر در سال ۲۰۲۲ می پردازیم و توضیحات کاملی راجب استفاده و کاربرد این کیف پول های تتر ارائه خواهیم داد.

برترین کیف پول تتر Tether

کیف پول های  ارز دیجیتال خرید و فروش تتر  ابزاری ضروری هستند برای خرید، فروش و ترید ارزهای دیجیتال و تمامی افراد حاضر در این حوزه نیازمند این کیف پول ها برای امن نگه داشتن دارایی خود میباشند.

در زیر لیستی از برترین کیف پول تتر را برای شما قرار داده ایم، پس تا اخر مقاله همراه ما باشید.

کیف پول نرم افزاری ارز تتر

نرم افزاری است که شما میتوانید نسبت به سیستم عامل تلفن همراه خود روی دستگاه مورد نظر نصب کرده.

و دارایی های ارز دیجیتال خود را در آن نگهداری کنید.از آنجا که موبایل، همراه همیشگی هر روز ماست، این مسئله امکان دسترسی دائمی به کیف پول ارز دیجیتال را فراهم کرده است.و این نرم افزارها از امنیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و اینگونه کیف پول ها در دسته HOT WALLET، کیف پول های داغ قرار میگیرند.

از آن رو که نگهداری تمام رمز ارزها علی الخصوص ارز تتر برای همه ی کاربران بسیار مهم میباشد، در اینجا به بررسی انواع کیف پول های تلفن همراه ارز دیجیتال مناسب استیبل کوین تتر و انواع رمز ارزها میپردازیم.

کیف پول متامسک (METAMASK)

این نرم‌افزار کیف پول اختصاصی بلاکچین اتریوم بوده و مناسب نگهداری، خرید، فروش و علی الخصوص معاملات در صرافی های غیر متمرکز میباشد.کیف پول متاماسک از اکثریت رمز ارزها از جمله اتریوم، بایننس کوین، تتر و غیره، پشتیبانی میکند و سطح امنیت آن مناسب و استفاده از آن ساده میباشد.

این کیف پول دروازه ای برای ورود شما به اکو سیستم DEFI و NFT ها نیز میباشد.این کیف پول برای نسخه های اندروید و ios در دسترس بوده و همچنین بر روی مرورگر های chrome و firefox نیز قابل اجرا میباشد.

کیف پول تتر ولت (TETHER WALLET)

این کیف پول اساسا برای نگهداری و ذخیره‌ سازی تتر و دارایی های ارز دیجیتال شما طراحی شده است.

این نرم‌ افزار رایگان بوده و یکی از بهترین و ساده‌ترین کیف پول ها برای نگهداری ارز تتر که بر روی پلتفرم های مختلف هستند میباشد.مناسب ترین ارز برای نگهداری در این کیف پول استیبل کوین تتر بوده و از سطح امنیتی مناسبی برخوردار است.

این کیف پول برای نسخه های اندروید و ios در دسترس میباشد.

کیف پول تراست ولت (TRUST WALLET)

کیف پولی بر بستر بلاکچین بایننس کوین که قابلیت نگهداری از رمز ارزها از جمله تتر بر روی انواع بستر ها TRC20-ERC20-OMNI را دارد، از سرعت و امنیت بالایی برخوردار بوده و کاملا رایگان میباشد.

از دیگر مزایای این کیف پول میتوان به قابلیت دریافت، ارسال، نگهداری و استیک کردن تعداد زیادی از رمز ارزها در آن اشاره کرد. این کیف پول برای نسخه های اندروید و ios در دسترس میباشد.

کیف پول کوینومی (COINOMI)

این کیف پول به صورت مولتی چین است و تعداد زیادی از رمز ارزها را ساپورت میکند.

استفاده از این کیف پول ساده بوده و همچنین قابلیت حفظ و نگهداری و خرید تتر نیزدر آن وجود دارد، کیف پول کوینمی رایگان بوده و در چندین زبان خارجی قابل استفاده میباشد.

به جز یک مورد مشکل امنیتی و هک شدن در تاریخچه این کیف پول در سال ۲۰۱۹، مسئله ای دیگری در مورد این کیف پول وجود ندارد. این کیف پول برای نسخه های موبایل و دسکتاپ در دسترس میباشد.

کیف پول سخت افزاری ارز Tether

این دستگاه به طور ویژه برای ذخیره‌سازی انواع ارز دیجیتال به صورت افلاین طراحی شده و جزو دسته کیف پول های COLD WALLET یا کیف پول های سرد هستند.

که از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و امکان حملات انلاین را از هکر ها میگیرند و پیشنهاد بسیار مناسبی برای نگهداری ارز تتر و انواع رمز ارزها میباشند.یکی از معایب آن نیز دسترسی سخت‌تر به ارز های دیجیتال نسبت به کیف پول های موبایل، دسکتاپ و کیف پول های تحت وب است.

کیف پول ترزور (TREZOR)

این دستگاه به هیچ عنوان به اینترنت وصل نمیشود و برای هکر ها غیرقابل هک میباشد دگمه های موجود بر روی کیف پول trezor one که برای تائید نهایی تراکنش ها در نظر گرفته شده است.

TREZOR

باعث میشود هیچ هکری نتواند به دارایی های شما دسترسی پیدا کند و مناسب نگهداری بسیاری از رمز ارزها از جمله تتر و ارز های دیگر میباشد.

کیف پول تحت وب تتر

این نوع کیف پول ها به شما اجازه ی ارسال، دریافت و نگهداری ارز های دیجیتال از طریق مرورگر خود را میدهد و به طور کلی ساده‌تر از کیف پول های دیگر میباشند.

اگر به طور ساده مطلب را بخواهیم بیان کنیم نحوه استفاده از کیف پول تحت وب همانند استفاده از واتس اپ وب میباشد و شما برای استفاده از آن به وبسایت واتس اپ میروید و واتس اپ وب را باز میکنید و برای مشاهده قیمت تتر نیز از سایت تترفا استفاده می کنید.

کیف پول های تحت وب نیز جزو کیف پول های داغ (HOT WALLET) هستند و از امنیت کمتری نسبت به سایر کیف پول ها برخوردارند.

کیف پول مای اتر ولت (MY ETHER WALLET)

یکی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارزهای دیجتال بر بستر اتریوم علی الخصوص تتر های بر بستر اتریوم این کیف پول میباشد و با توجه به تحت وب بودن شما یک نسخه از آن را روی دسکتاپ خود میتوانید داشته باشید و کلید های خصوصی ارز های دیجیتال شما را درون کامپیوتر خودتان نگهداری میکند.

این کیف پول با توجه به مزایای امنیتی گفته شده در دسته کیف پول های گرم (WARM WALLET) که امنیت بیشتری نسبت به کیف پول های داغ (HOT WALLET) دارند دسته بندی میشود.

لازم به ذکر است شما میتوانید با داشتن رابط MEW از طریق تلفن همراه به ولت خودت اتصال پیدا کنید و این کیف پول در نسخه های موبایل و دسکتاپ در دسترس میباشد.

کیف پول امنی ولت (OMNI WALLET)

این کیف پول نیز یک کیف پول تحت وب است و هیچ برنامه ای برای دسترسی به آن نیاز نیست.

این کیف پول بر روی شبکه OMNI میزبانی میشود و کاملا مناسب نگهداری ارز های تتر بر شبکه OMNI میباشند.

کیف پول بلاکچین ولت (BLOCKCHAIN WALLET)

این کیف پول دارای نرم‌افزار موبایل برای سیستم عامل های IOS و Android میباشد همچنین برای کسانی که خواهان دسترسی راحت تر و سریع تر میباشند گزینه کیف پول تحت وب نیز قابل استفاده است.

کیف پول دسکتاپ ارز تتر

کیف پول های دسکتاپ نرم‌افزار هایی هستند که بر روی سیستم عامل ویندوز، لینوکس و مک نصب میشوند و برای ایجاد حساب و تراکنش نیاز به اینترنت دارند.یکی از مزیت های آن ها سادگی و راحتی در استفاده میباشد.

نتیجه گیری درباره بهترین کیف پول تتر:

در این مقاله سعی کردیم تا برترین کیف پول ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در میان حجم زیادی از انتخاب ها بهترین کیف پول تتر را مطابق با شرایط خود برگزینید.

طبیعتا در ایران گزینه های کمتری خواهید داشت ولی در حال حاضر برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر مطمعن ترین سایت می تواند تترفا باشد که با پشتیبانی خوب و امنیت بالا با خیالی آسوده می توانید در حوزه ارز دیجیتال فعالیت کنید.

 

منبع: صد انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44859

ارسال نظر