رپورتاژ

تفاوت اسپرسوساز نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دلونگی چیست؟

رپورتاژ

تفاوت اسپرسوساز نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دلونگی چیست؟

اسپرسو یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین قهوه‌ها در جهان است و به واسطه‌ی محبوبیت بالایی که دارد، خرید اسپرسوساز هم به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در بین دستگاه‌های اسپرسو، دلونگی محبوبیت بیشتری دارد و بیشتر افراد این برند را ترجیح می‌دهند.

اسپرسوسازهای دلونگی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. ما در این مقاله می‌خواهیم به اسپرسوساز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دلونگی بپردازیم تا شما کاربران تفاوت آن‌ها را بدانید و بتوانید تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دلونگی

اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک دلونگی محبوبیت بسیار بالایی دارند. این نوع اسپرسوساز، خصوصا برای آن دسته که در زمینه قهوه و اسپرسو اطلاعاتی دارند، بسیار مفید و کارآمد است. در اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دلونگی لازم است تا قهوه را خود آسیاب کنید و بر فرآیند تهیه قهوه و یا اسپرسو نظارت داشته باشید.

معمولا در اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک باید توجه ویژه‌ای به مدت زمان عصاره‌گیری داشته باشید و چنانچه به این مورد تسلط نداشته باشید و یا دقت کافی نداشته باشید، طعم و عطر قهوه شما مطلوب نخواهد بود.

با این حال اگر شما باریستا هستید و یا در مورد تهیه کردن قهوه و یا اسپرسو اطلاعاتی دارید و به دنبال یک دستگاه نیمه اتوماتیک هستید، اسپرسوساز دلونگی مدل ec۶۸۵ رابه شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک دلونگی است که نظر مثبت کاربران را به خود جلب کرده است.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی کار را برای شما بسیار ساده می‌کند به طوری که حتی اگر کوچک‌ترین اطلاعاتی در مورد تهیه اسپرسو نداشته باشید، می‌توانید اسپرسو و یا قهوه خود را با بالاترین کیفیت ممکن آماده کنید.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی

برای این کار کافی است تا مخزن آب دستگاه را پر کنید و دانه‌های قهوه را در محل خود قرار دهید. در این نوع دستگاه نیازی به آسیاب کردن دانه‌های قهوه وجود ندارد و دستگاه این کار را برای شما انجام می‌دهد.

سپس از طریق صفحه نمایشگر نوشیدنی خود را انتخاب می‌کنید و با فشردن دکمه، کار عصاره‌گیری به صورت کاملا اتوماتیک شروع می‌شود. در اسپرسوسازهای دلونگی نیازی به نظارت بر روند عصاره‌گیری وجود ندارد و دستگاه خود این مراحل را طی می‌کند.

همچنین شما می‌توانید ترکیب شیر و قهوه را به راحتی با اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی تهیه کنید. برای تهیه‌ی این نوشیدنی هم کافی است تا مخزن شیر را پر کنید و سپس با فشردن دکمه، فوم شیر برای شما تهیه می‌شود.

به طور کلی تفاوت اسپرسوساز نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دلونگی در این است که در دستگاه اتوماتیک شما صرفا با فشردن یک دکمه می‌توانید قهوه و یا اسپرسو خود را با بالاترین کیفیت داشته باشید و نیازی به اطلاعات خاصی ندارد اما در دستگاه نیمه اتوماتیک لازم است تا اطلاعاتی در خصوص تهیه‌ی اسپرسو و یا قهوه داشته باشید تا بتوانید قهوه‌ی خود را با کیفیت بالاتری تهیه کنید.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی از کجا بخرم؟

اگر شما هم از طرفداران اسپرسو و قهوه هستید، خرید اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی را از فروشگاه اینترنتی ردکارت به آدرس redcart.ir با گارانتی معتبر خریداری کنید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ردکارت تماس حاصل فرمایید.

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43629

ارسال نظر