رپورتاژ

قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه

رپورتاژ

چکیده : امروزه برای امنیت بیشتر هر مغازه و فروشگاهی از کرکره برقی و دوربین مدار بسته استفاده می­شود. این موضوع سبب شده افراد مایل باشند بیشتر در مورد قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه بدانند. اگر شما نیز می­خواهید بیشتر در مورد کرکره برقی و دوربین مدار بسته و نیز قیمت این دو اطلاع کسب کنید قطعاً این مطلب می­تواند برای شما بسیار مفید باشد:

امروزه برای امنیت بیشتر هر مغازه و فروشگاهی از کرکره برقی و دوربین مدار بسته استفاده می­شود. این موضوع سبب شده افراد مایل باشند بیشتر در مورد قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه بدانند. اگر شما نیز می­خواهید بیشتر در مورد کرکره برقی و دوربین مدار بسته و نیز قیمت این دو اطلاع کسب کنید قطعاً این مطلب می­تواند برای شما بسیار مفید باشد:

کرکره برقی چیست؟

قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه

قیمت کرکره برقی مغازه

 سال­های قبل خبری از کرکره­های برقی نبود و افراد سعی داشته با کرکره­های دستی، برای فضاهای مختلف از قبیل مغازه­ها و فروشگاه­ها امنیت ایجاد کنند. امروزه اما کرکره­های برقی در انواع مختلفی وارد بازار شده و کار را بسیار آسان کرده­اند.

کرکره برقی در واقع به واسطه موتوری که داشته حرکتی عمودی و در جهت محور Y ها خواهد داشت. موتور کرکره­های برقی به منبع برق سیمی یا انرژی خورشیدی اتصال داده شده و به این شکل انرژی موردنیاز آن­ها تامین خواهد شد. در واقع کرکره­های برقی همان نمونه­های دستی قدیمی هستند که برای سهولت استفاده، حالت مدرنی به خود گرفته­اند.

در ساخت کرکره­های برقی از جنس آلومینیوم بهره گرفته می­شود و این موضوع سبب شده به راحتی قابل رنگ­آمیزی باشند و از طرفی مقاومت بیشتری را نیز از خود نشان دهند. امنیت کرکره برقی به نسبت نمونه­های دستی چندین برابر بیشتر است.

دوربین مدار بسته چیست؟

قیمت دوربین مدار بسته مغازه

قیمت دوربین مدار بسته مغازه

دوربین مدار بسته وسیله­ای برای ضبط تصاویر برای امنیت هر چه بیشتر یک فضا می­باشد. اولین بار دوربین مدار بسته در سال 1942 توسط ارتش آلمان جهت کنترل و بررسی روند پرتاب موشک­های خود استفاده شد. در نهایت در سال 1949 اولین دوربین­های مدار بسته تحت عنوان Vericon وارد بازار شدند.

امروزه استفاده از دوربین­های مدار بسته بسیار رایج شده و در هر محیطی که امنیت و حفاظت از آن اهمیت داشته از یک یا چند دوربین مدار بسته استفاده خواهد شد. 

اهمیت استفاده از کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه

 قطعاً در هر مغازه کوچک و بزرگی، سرمایه قابل توجهی قرار داشته و افراد به هیچ عنوان دوست ندارند که راهی برای دستبرد به درون مغازه خود برای دزدان باقی بگذارند. برای همین تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نحوی تمامی راه­های نفوذ به مغازه خود را از بین ببرند.

بی شک اولین راه ورود به هر مغازه­ای از طریق درب آن است. برای همین استفاده از یک درب کرکره برقی مطمئن می­تواند خیال شما را راحت کند که افراد به راحتی امکان ورود به مغازه را نخواهند داشت. از طرفی وجود یک یا چند دوربین مدار بسته در داخل و بیرون مغازه سبب شده که تمامی رفت­و­آمدها کنترل شده و به خوبی هر مورد مشکوکی قابل پیگیری باشد.

همچنین وجود دوربین مدار بسته و نیز کرکره برقی و مشاهده آن توسط افراد سارق به خودی خود احتمال آن که به فکر سرقت از محل موردنظر بیفتند را کاهش خواهد داد. این موارد باعث شده که امروزه برای هر مغازه و فروشگاه و هر محیط دیگری که نیاز به امنیت داشته نیاز به کرکره برقی و دوربین مدار بسته به شدت احساس شود.

در ادامه مزایای دیگر هر یک را که با خود به همراه داشته مورد بررسی قرار خواهیم داد:

مزایای کرکره برقی مغازه

 از مزایای کرکره برقی می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برخورداری از استحکام مطلوب
  2. دارای ویژگی ضد زنگ
  3. کمک به کاهش آلودگی صوتی
  4. امکان استفاده به صورت دستی در شرایط لازم
  5. دارای کاربری آسان
  6. اشغال فضایی کم
  7. مجهز به قفل الکترومکانیکی
  8. امکان استفاده از آن در ابعاد مختلف
  9. شکل ظاهری جذاب و متنوع
  10. برخورداری از قابلیت تعمیر آسان
  11. قابلیت شستشو
  12. عدم نیاز به قفل آویز
  13. امنیت بالا و ضد سرقت
  14. برخورداری از تنوع رنگی بالا
  15. سازگار با شرایط آب­وهوایی و اقلیمی مختلف
  16. جایگزینی نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
  17. دوام بیشتر
  18. قابلیت باز و بسته شدن تنها با فشردن یک شاسی

مزایای دوربین مدار بسته

 مزایای دوربین مدار بسته نیز به شرح زیر است:

  1. کاهش وقوع جرم و سرقت
  2. کاهش هزینه بیمه سرقت
  3. نظارت دقیق به تمامی اوضاع و احوال مغازه
  4. امکان استناد به تصاویر ضبط شده در صورت وقوع جرم
  5. و...

قیمت کرکره برقی

 تنوع قیمت کرکره برقی بسیار زیاد است. قیمت کرکره برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی­توان قیمت ثابتی را به عنوان قیمت کرکره برقی بیان نمود. به طور کلی بسته به موارد زیر ممکن است قیمت یک کرکره برقی مغازه کاهش یا افزایش پیدا کند:

نوع موتور کرکره برقی

نوع تیغه کرکره برقی

گارانتی و خدمات پس از فروش

ابعاد کرکره برقی

و....

قیمت دوربین مدار بسته مغازه

 دوربین مدار بسته نیز بسته به عوامل زیر ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد:

  1. نوع لنز
  2. جنس بدنه
  3. کیفیت تصویر
  4. هوشمندی
  5. نوع فناوری
  6. امکانات ویژه
  7. و...

 به نوعی این نیاز شماست که تعیین خواهد نمود به چه دوربینی و با چه قیمتی نیاز دارید.

قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه

 در این مطلب سعی شد تمامی موارد پیرامون قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه ذکر شود. این که در نهایت برای خرید کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه تا چه اندازه باید هزینه کنید کاملاً به شرایط شما بستگی خواهد داشت.

در کنار موارد ذکر شده در بالا که در مورد قیمت کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه و نیز عوامل موثر بر آن آورده شد شرایط دیگر را نیز باید در نظر گرفت. طبیعی است که هزینه خرید کرکره برقی و دوربین مدار بسته برای یک فروشگاه بزرگ و با وسایل گران قیمت به نسبت یک مغازه کوچک، بسیار بیشتر خواهد شد. از طرفی همه چیز در نهایت به شما بستگی خواهد داشت. این که تا چه اندازه قادر به پرداخت هستید و بودجه شما چقدر است.

در فروشگاه دیده ­­بان شما به سادگی می­توانید با توجه به بودجه­ای که برای خرید کرکره برقی و دوربین مدار بسته مغازه در نظر گرفته­اید بهترین گزینه­ها را برای حفظ امنیت مغازه خود تهیه نمایید.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37434

ارسال نظر