رپورتاژ

بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کدامند؟

رپورتاژ

بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کدامند؟

از چند سال پیش تا به امروز، استخراج ارزهای دیجیتال طرفدارن زیادی پیدا کرده و بسیار محبوب شده است. محبوبیت روزافزون استخراج ارزهای دیجیتال منجر به پیدایش برخی از روش‌های استخراج کارآمدتر شده است.

 اگر می‌خواهید به تنهایی استخراج بیت کوین را شروع کنید، جدای از درنظر گرفتن برق و قدرت هش، به مقدار زیادی وسایل و سخت افزار نیاز دارید. اگرچه بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با رضایت کامل این مسیر را انتخاب کرده‌اند، اما برای اکثر مردم این کارآمدترین یا مقرون به صرفه‌ترین گزینه نیست.

در ادامه در مورد استخر استخراج صحبت کرده و بهترین استخرهای استخراج بیت کوین را نام برده و توضیح می‌دهیم.

استخر استخراج بیت کوین چیست؟

هدف استخر استخراج بیت کوین، به اشتراک گذاری قدرت پردازش ماینرهایی است که تمام تلاش آنها استخراج کارآمد و ایمن ارز دیجیتال است. شما می‌توانید این کار را از طریق چند روش مختلف انجام دهید. در استخر استخراج، جوایز به طور مساوی بین همه ماینرها تقسیم می‌شوند، اما بسته به میزان مشارکت هر فرد در عملیات، میزان جوایز متفاوت است.

چرا باید در استخراج ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟ 

شما می‌توانید علاوه بر کسب درآمد از بهترین سایت خرید ارز دیجیتال با خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از استخراج ارز دیجیتال به صورت روزانه با کمترین مدیریت یا تلاش سود کسب کنید. استخراج ارزهای دیجیتال تنها راه برای دستیابی به موفقیت غیرفعال در بازار ارزهای دیجیتال نیست، اما می‌تواند در درازمدت بسیار سودآور باشد. در ادامه چند استخر استخراج بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

ECOS

ECOS یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین استخرهای ماینینگ است. این استخر یک سرویس ماینینگ ابری ایجاد کرده که علاقه‌مندان به رمزارز می‌توانند بدون نیاز به ریگ خود، استخراج را آغاز کنند. همچنین این شرکت با یک تامین‌کننده برق برجسته در منطقه خود توافق‌نامه‌ای امضا کرده است. مطابق با این توافق‌نامه، شرکت ECOS می‌تواند هزینه‌های برق خود را کاهش داده و بازدهی بالاتری را برای مشتریان خود بدست آورد. این شرکت سود مشتریان را صورت روزانه پرداخت می‌کند.

شما می‌‌توانید از طریق برنامه تلفن همراه Android و iOS به حساب خود وارد شوید.  شروع یک قرارداد جدید استخراج بیت کوین در ECOS بسیار ساده است. اگر سادگی و کارایی شرکت استخر استخراج برای شما اهمیت دارد، این شرکت مناسب شما است.

کاربران جدید می‌توانند با حداقل 125 دلار یک قرارداد استخراج جدید با این شرکت ببندد و کاربران فعلی می‌توانند قراردادهای جدید را با قیمت 149 دلار تمدید کنند. با توجه به کارمزدها، شرکت فقط 1 TH/s در روز دریافت می‌کند که از سود BTC شما کسر می‌شود. 

F۲pool

F2pool به عنوان یکی از اولین شرکت‌هایی است که به عنوان بهترین استخر استخراج بیت کوین معرفی شد. این شرکت دارای یک رهبر قدیمی بوده که از زمان تاسیس این شرکت تا امروز ارزهای دیجیتالی را که می‌توانید استخراج کنید را گسترش داده است.

یکی از ویژگی‌های F2pool دسترسی به بیش از 1 میلیون دستگاه استخراج در سراسر جهان است. آنها همچنین دارای چندین استخر هستند که می‌توانید ارزهای دیجیتال متعددی را در یک مکان استخراج کنید. همچنین می‌توانید با برنامه‌های iOS و Android هم پیشرفت استخراج خود را در تلفن همراه خود پیگیری کنید. 

با توجه به اینکه این شرکت از اولین استخرهای استخراج بیت کوین است، بسیاری از مشتریان آن را دارای بهترین استخر استخراج بیت کوین در بازار می‌دانند. شروع کار در وب سایت آنها آسان بوده و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری بسازید. 

استخر استخراج بیت کوین چیست؟

SlushPool

در این شرکت بیش از 15000 معامله‌گر، بیت کوین استخراج می‌کنند و بیش از 750 معامله‌گر دیگر روی استخراج Zcash تمرکز دارند. تمامی سرورهای ماینینگ این شرکت در سراسر ایالات متحده آمریکا، اروپا، سنگاپور، کانادا، روسیه و ژاپن قرار داده شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این شرکت، نرم‌افزار داخلی آن‌ها به نام Braiins OS+ است که به کاربران اجازه می‌دهد که نرخ هش ماینینگ خود را بهبود بخشند. همچنین به کاهش مصرف انرژی برای هر سرمایه‌گذار کمک می‌کند. 

در این شرکت شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی می‌خواهید پول دریافت کنید. همچنین می‌توانید تمام پیشرفت‌های خود را در یک دستگاه تلفن همراه پیگیری کنید. بنابراین هرگز یک ثانیه از جزئیات را از دست نخواهید داد. علاوه بر بهره‌مندی از مزایای استخراج ارزهای دیجیتال، این شرکت همچنین اخبار به روز شده‌ای را در مورد استخراج ارائه می‌دهد. به همین دلیل، کاربران آنها همیشه با بهترین و به روزترین روش‌ها آشنا هستند.

کار کردن با SlushPool نیز آسان است، شما به سادگی سخت افزار خود را راه‌اندازی کرده، سپس یک حساب SlushPool ایجاد می‌کنید و مجموعه ماینینگ مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. نرخ هش استخر بیت‌کوین این شرکت 9.54 EH/s است.

ViaBTC

ViaBTC یکی از برترین استخرهای ماینینگ در جهان را دارد و در صورت نیاز به وام یا خدمات پوشش ریسک، انتخابی عالی است. استخر استخراج بیت کوین ViaBTC دارای بیش از 11٪ از کل نرخ هش ماینینگ بیت کوین است. علاوه بر این، این شرکت دارای بیش از 16000 کارگر است که به طور فعال در استخر شرکت کار می‌کنند. در این شرکت می‌توانید سایر ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت‌کوین کش، لایت‌کوین و تعداد معدودی دیگر را استخراج کنید.

برخی از ویژگی‌های این شرکت عبارتند از:  اعطای وام‌های ارزهای دیجیتال، صرافی غیرمتمرکز، کیف پول چند ارزی و استخر استخراج، سود روزانه و نرخ هش استخراج بیت کوین 161.40 EH/s. همچنین ViaBTC دارای دو روش مختلف پرداخت است که عبارتند از سیستم پرداخت PPS و PPLNS که به ترتیب با کارمزد 4% و 2% همراه است.

Antpool

این شرکت یکی از بهترین استخر استخراج بیت کوین بوده، زیرا دارای بیش از 14 درصد از کل نرخ هش استخراج بیت کوین را است. اگرچه  برای استخراج، بیت کوین تمرکز اصلی آنها است، اما می‌توانید سایر ارزهای دیجیتال مانند LTC، ETH، BCH، ZEC، DASH  وغیره را نیز استخراج کنید. سرمایه‌گذاران زیادی از طرفداران پر و پا قرص ابزارهای نظارتی و مدیریتی این شرکت هستند. همچنین نرخ هش استخر بیت کوین 24.04 EH/s است و شما می‌توانید بین روش‌های پرداخت PPS+ و PPLNS یکی را انتخاب کنید که این روش‌ها به ترتیب با کارمزد 4% و 0% همراه هستند.

Poolin

یک استخر استخراج بیت کوین که به دلیل شفافیت و شبکه گسترده‌ای با بیش از 2 میلیون کارگر در میان معامله‌گران محبوبیت زیادی دارد.Poolin  گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که ترجیح می‌دهند چندین ارز دیجیتال را استخراج کنند. متنوع‌ترین روش‌های پرداخت موجود در این شرکت، یکی از ویژگی‌های اصلی آن بوده که آن را از دیگر استخرها متمایز می‌کند. 

بسته به اولویت خود، می‌توانید بین روشهای پرداخت PPS، PPS+، Solo،PPLNS  و FPPS یکی را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این شرکت این است که فهرست شفافی از رتبه سودآوری هر ماینر، علاوه بر نرخ هش، قیمت، مصرف انرژی و بسیاری جزئیات دیگر ارائه می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که افراد تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

 شما می‌توانید حساب خود را از طریق دستگاه تلفن همراه یا از طریق وب نظارت کنید. کارمزدها در این شرکت بسته به حالت پرداختی که انتخاب می‌کنید از 2.5 تا 4 درصد متغیر است. 

استخر استخراج بیت کوین چیست؟

کلام آخر

چه در ابتدای مسیر استخراج باشید و چه سال‌ها تجربه داشته باشید و فقط بخواهید با استخرهای دیگر آشنا شوید، مطالب گفته شده برای شما مفید است. هر استخر استخراج دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود است. به طور کلی، قبل از شروع استخراج اطلاعات کامل جمع‌آوری کنید که دارایی‌های خود را با ‌خطر روبه‌رو نکنید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30941

ارسال نظر