رپورتاژ

همکاری جدید کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس در قالب مجموعه NFT

رپورتاژ

همکاری جدید کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس در قالب مجموعه NFT

یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا، با همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس، اولین مجموعه ان اف تی خود را منتشر خواهد کرد. این همکاری که قرار است در قالب مجموعه‌های ان اف تی باشد، برای طرفداران دنیای ارز دیجیتال و همچنین ورزش، بسیار جذاب است. کریستیانو رونالدو از اولین ورزشکارانی است که دست به چنین کاری زده و به همین خاطر، واکنش‌های منفی و مثبت زیادی راجب به این همکاری منتشر شده است. اگر شما نیز برای این همکاری هیجان زیادی دارید و دوست دارید اطلاعات بیشتری درمورد این همکاری کسب کنید، با ما همراه باشید.

نحوه همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس و کریستیانو رونالدو

دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین، یک دنیای وسیع است که هر لحظه گسترش می‌یابد. کریستیانو رونالدو به جای انتخاب ارز دیجیتال برای همکاری، مجموعه ان اف تی را انتخاب کرده است. استفاده از ان اف تی، می‌تواند هوشمندانه‌تر از دیگر مفاهیم موجود در دنیای بلاک چین باشد. در ادامه دلایلی را برای این ادعا ذکر خواهیم کرد. این همکاری قرار است به صورت چند ساله انجام شود.

پس براساس این اطلاعات، شاهد مجموعه ان اف تی‌های مختلفی از این ورزشکار معروف خواهیم بود. البته اطلاعاتی از این که قرار است در طی سال‌های آینده چند مجموعه منتشر شود، در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که حداقل یک مجموعه در سال را شاهد خواهیم بود. اولین مجموعه ان اف تی این همکاری نیست قرار است در اواخر سال میلادی حاضر منتشر شود. می‌توان حدس زد که به دلیل ارزش بالا و هیجان طرفداران برای خرید این مجموعه، مزایده‌ای برای فروش برگزار می‌شود.

براساس گفته‌های کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس، این بازیکن به طور کامل در تولید این مجموعه‌ها نقش خواهد داشت تا طرفدارن یک قطعه تاریخی از ورزش را دریافت کنند. پس با خرید مجموعه NFT جدید، صاحب یک اثر به عنوان یادگاری با ارزش خواهید شد که یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکن‌های فوتبال در تولید آن نقش داشته است.

کریستیانو رونالدو و نظر او در مورد مجموعه ان اف تی جدیدش

کریستیانو رونالدو یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ورزشکاران تاریخ است. صرافی ارز دیجیتال بایننس رونالدو را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های ورزشی تاریخ معرفی می‌کند و احترام زیادی برای او قائل است. خود کریستیانو رونالدو نیز به دلیل اهمیت و احترامی که برای طرفداران خود قائل است، سعی کرده تا مجموعه ان اف تی جدیدش را با دقت زیادی تولید کند. به همین دلیل می‌توان انتظار یک مجموعه ان اف تی جذاب و بسیار باارزش را داشت.

کریستیانو رونالدو در مورد مجموعه جدید خود چنین می‌گوید: "هواداران و رابطه من با آنها برایم بسیار مهم است و من به آن اهمیت زیادی می‌دهم. به همین خاطر ایجاد ارتباط با هواداران و ارائه تجربیات مفید و شخصی‌ام به آنها از طریق مجموعه‌های NFT، ایده جذابی است که می‌خواهم بخشی از آن باشم. مطمئنم هوادارانم نیز مانند من از این تجربه و مجموعه‌های NFT لذت خواهند برد"

 چرا مجموعه NFT بهترین انتخاب برای همکاری است؟

NFT به توکن غیرقابل تعویض گفته می‌شود. این توکن‌ها بر روی بلاک چین‌های مختلف قرار می‌گیرند. به طور مثال برای خرید توکن‌هایی که روی شبکه اتریوم قرار دارند، باید از ارز اتریوم استفاده کنید. به دلیل بالا بودن کارمزد شبکه اتریوم شاید این بلاک چین برای اکثر کاربران مناسب نباشد. به همین دلیل امروزه سعی می‌شود از بلاک چین‌های دیگر برای خرید و فروش ان اف تی استفاده شود. اما ان اف تی‌ها به دلیل ماهیت غیرقابل تعویض بودن، دارای ارزش خاصی هستند.

شاید در هنگام خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال، متوجه شوید که دو کوین بیت کوین، دارای ارزش یکسانی هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند؛ اما هر ان اف تی با ان اف تی مشابه متفاوت است. هر ان اف تی دارای یک مالک خاص بوده و نمی‌توان ارزش یکسانی برای دو توکن یکسان قائل شد. به همین دلیل ان اف تی را می‌توان بهترین شکل برای انجام این همکاری دانست.

از طرف دیگر، ان اف تی، انعطاف پذیرتر از ارز دیجیتال است. این توکن‌ها می‌توانند اشکال و فرمت‌های مختلف داشته باشند. رایج‌ترین فرمت‌ها برای ساخت ان اف تی، شامل فرمت‌های صوتی، تصویری، ویدئویی، متنی و حتی فایل‌های سه بعدی است. به همین دلیل می‌توان روی ساخت مجموعه‌های جدید، مانور زیادی داد.

چگونه می‌توان مجموعه ان اف تی جدید کریستیانو رونالدو را خریداری کرد؟

مجموعه ان اف تی جدید کریستیانو رونالدو، با همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس منتشر خواهد شد. این مجموعه‌ها قرار است تنها بر روی پلتفرم بایننس منتشر شوند و اولین لازمه برای خرید این توکن‌ها، ثبت نام در صرافی بایننس است. برای این که بتوانید ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و به کیف پول و صرافی‌های مختلف انتقال دهید، می‌توانید از کیف پول مطمئن و معتبر ایرانی استفاده کنید. این کیف پول، کیف پول من نام دارد. صرافی کیف پول من، اولین کیف پول ایرانی را تولید کرده که بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

همچنین اگر به دنیای رمزارزها علاقه‌مند هستید، می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال کیف پول من برای انتقال، دریافت و معامله استفاده کنید. ارزش رمزارزهای مختلف مانند قیمت تتر  در صرافی کیف پول من به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده است و می‌توانید ارزش تمامی این ارزها را مشاهده کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28873

ارسال نظر