رپورتاژ

بزرگترین فروشنده‌های آنلاین لوازم ساختمانی

رپورتاژ

بزرگترین فروشنده‌های آنلاین لوازم ساختمانی

از اوایل دهه‌ی دو هزار میلادی و شاید کمی قبلتر از بازارهای سنتی شروع به تغییر و تحول نمودند،کسب‌وکارهای تلفنی به مرور جای آنچه اصطلاحا بازار سنتی خوانده می‌شد را گرفت و دیگه برای خرید و فروش اجناس الزاما نیازی به حضور فیزیکی افراد نبود.گذشت زمان و پیشرفت فناوری باعث شد شکل این مدل از کسب‌وکارها هم تغییر کند.به وجود آمدن فضای مجازی و به طبع آن گسترش اینترنت دنیای جدیدی را برای فروشندگان و متقاضیان در تمامی عرصه‌ها به وجود آورد.

یکی از حوزه‌های مهم فعالیت از میان تمامی کسب‌و‌کارها حوزه‌ی ساخت‌وساز است.تفاوت و ویژگی‌های متفاوت مواد اولیه استفاده شده در ساخت‌وساز و همینطور هزینه‌ی آن اهم بحث هزینه‎‌ها را در این صنعت شامل می‌شود.از همین رو برای هر شخص یا مجموعه‌‌ای که در این صنعت فعالیت دارد مهم است که بتواند لوازم و مصالح ساختمانی را با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب تهیه کند.

ما در این مطلب تعدادی از بزرگترین فروشنده‌های آنلاین لوازم ساختمانی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم ساختمانی

فروشگاه آنلاین lowes

فروشگاه لاوز، یکی دیگر از وب سایت‌های اینترنتی است که برای فراهم کردن لوازم مورد نیاز خود در زمینه ساختمان‌سازی می‌توانید به آن مراجعه کنید. لوازم و مصالح ساختمانی که در این فروشگاه آنلاین به فروش می‌رسند، شامل: عرشه، الوار، بتن و سیمان، نرده و دروازه، تجهیزات سقف سازی، راه‌پله و نرده، سقف‌ها، جک پست‌ها، سایدینگ و روکش سنگ هستند.

با مراجعه به این وب‌سایت فروشگاهی، همچنین این امکان را دارید که به خرید تخته سه‌لا، دیوار خشک و عایق نیز دست بزنید و یا انواعی از ستون‌ها را خریداری کرده و یا تجهیزات مربوط به کنترل فرسایش را از طریق این وب‌سایت اینترنتی فراهم نمایید.

ناودان و تجهیزات مربوط به تهویه، شیشه و اکریلیک و ... از دیگر مصالح ساختمانی موجود در این فروشگاه آنلاین هستند. با مراجعه به این وب‌سایت فروشگاهی، می‌توانید لوازم و تجهیزات حمام، تجهیزات برقی در فضای باز، پاسیو، چمن و باغ، انواع مختلف کف‌پوش، هود، یخ ساز و فریزر، قطعات و تجهیزات مربوط به لوازم خانگی و… را انتخاب و خریداری کنید.

خرید فرش، خرید انواع مختلفی از مبلمان‌ها از دیگر اقداماتی است که با مراجعه به این وب سایت قادر به انجام آن خواهید بود. حتی می‌توانید انواع مختلف پرده را با یکدیگر مقایسه نموده به خرید آن‌ها دست بزنید. لوازم تزیینی و دکوراسیون خانه، لوازم حمام، آینه و دکور دیوار از دیگر لوازمی است که با مراجعه به این فروشگاه امکان خرید آن را به دست می‌آورید. همچنین می‌توانید بالش، کاغذ دیواری، سبد و تمامی ظروف ذخیره‌سازی مواد غذایی را از طریق مراجعه به این فروشگاه آنلاین تهیه کنید.

مجموعه آنلاین و فروشگاهی لاوز، برای خریداران و مشتریان خود خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ است. برای نمونه مشتریان می‌توانند از تخفیف‌های ویژه این فروشگاه که به صورت‌های ۲۰ درصدی، ۴۰ درصدی و… اعمال می‌گردد، برخوردار شوند و یا به بازگشت کالاها و تعویض آن‌ها در شرایط خاص دست بزنند.

در صورتی‌ که مشتریان به خرید بیش از ۴۵ دلار از این فروشگاه اقدام نمایند و یا وزن کالاهای آن‌ها از ۱۵۰ پوند کمتر باشد، می‌توانند از خدمات حمل و نقل و ارسال رایگان بهره‌مند شوند.

فروشگاه آنلاین menards

مناردز در واقع یک شرکت بسیار وسیع خانوادگی است که فعالیت خود را در سال ۱۹۵۸ آغاز نمود. در حال‌ حاضر این مجموعه دارای بیش‌ از ۳۰۰ فروشگاه لوازم‌ خانگی در ایالت‌های ایندیانا، آیوا، کنتاکی، میشیگان، اوهایو و… است. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، مجموعه کاملی از لوازم خانگی و ساختمانی مورد نیاز خود را مشاهده خواهید کرد.

بنابراین برای فراهم کردن تمامی مصالح ساختمانی و مورد نیاز خود می‌توانید به این فروشگاه آنلاین مراجعه نمایید. با مراجعه به این وب‌سایت اینترنتی این امکان را دارید که به خرید مصالح و لوازم ساختمانی از قبیل کتاب و نقشه ساختمان، ستون‌ها و لوازم جانبی، بتن، سیمان و لوازم بنایی، دیوار خشک، بلوک‌های شیشه‌ای و پانل‌های بلوک شیشه‌ای، ناودان و لوازم جانبی، دست بزنید و یا انواعی از عایق‌ها، مصالح محوطه‌سازی، چوب و تخته، قاب فلزی، تخته سه‌لا و پانل، تجهیزات سقف سازی، سقف فولادی و… را از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.

در این وب‌سایت، لوازم و تجهیزات مربوط به حمام، لوازم خانگی، درب و پنجره و آسیاب، تجهیزات برقی، کف‌پوش و فرش نیز به فروش می‌رسد. از طرفی می‌توانید خواربار و تمامی سخت‌افزارهای مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به این فروشگاه خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین khandantools.com

فروشگاه اینترنتی و مجموعه‌ خندان تولز در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ابزار و لوازم ساختمانی در تهران آغاز کرده و امروزه یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم ساختمانی به شمار می‌رود. هدف اولیه از تأسیس این مجموعه، عرضه طیف متنوعی از تجهیزات و لوازم ساختمانی بوده تا از این طریق تمامی نیازهای فعالین در بخش‌های مختلف از قبیل حوزه‌های شهرداری، بازار، همکاران و ساختمان سازان برطرف و تامین شود.

فروشگاه خندان تولز در حال حاضر فروشنده عمده لوازم ساختمانی از قبیل رابیتس و ایزوگام فویل دار و ساده است. همچنین برای خرید عمده سیم مفتول آرماتوربندی و قالب‌بندی (نجاری)، توری مرغی و گونی حصاری نیز می‌توانید به این وب‌سایت فروشگاهی آنلاین مراجعه کنید و یا انواع مختلف اسپیسر، گونی قیرگونی و پلاستیک فونداسیون مورد نیاز خود را تهیه کنید. محصولات عرضه‌ شده در این فروشگاه آنلاین با گارانتی کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و ۷ روز ضمانت بازگشت وجه دارد.

فروشگاه آنلاین home depot

یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای فراهم کردن لوازم ساختمانی مورد نیاز خود به آن مراجعه کرده و خریدهای خود را به‌ صورت آنلاین انجام دهید فروشگاه هوم دیپوت است. این فروشگاه به‌ منظور برطرف ساختن تمامی نیازهای شما در فرایند خانه و ساختمان سازی، طراحی و تاسیس شده‌ است.

بنابراین با مراجعه به این وب‌سایت فروشگاهی این امکان را دارید که تمامی لوازم و تجهیزات خانگی مورد نظر خود را خریداری نمایید. تجهیزات لازم برای تزیین حمام یکی از بخش‌های این فروشگاه است.

در صورتی‌ که قصد داشته باشید به عملیات بازسازی بخش‌های مختلف ساختمان خود دست بزنید نیز می‌توانید وسائل و ابزار مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به این وب‌سایت فروشگاهی فراهم نمایید. مبلمان پاسیو، ابزارها و تجهیزات برقی، کباب‌پزهای باربیکیو و ... از دیگر تجهیزاتی هستند که با مراجعه به این وب‌سایت، که یکی از بهترین فروشگاه­های اینترنتی لوازم ساختمانی است، امکان خرید آنلاین آن‌ها را به دست می‌آورید. پس‌ از فرآیند خرید خود نیز می‌توانید هزینه آن را به‌ صورت نقدی و یا با کارت اعتباری و… پرداخت کنید.

فروشگاه آنلاین brockwhite

براک وایت، یکی از تامین‌کنندگان حرفه‌ای و کاملا تخصصی در حوزه مصالح ساختمانی به شمار می‌رود که سابقه فعالیت بالایی هم دارد. سعی این فروشگاه بر این بوده که لوازم باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار داده، خدمات مناسبی را به آنان ارائه دهد. با مراجعه به این وب‌سایت فروشگاهی و آنلاین می‌توانید به خرید بتن و تجهیزات ژئو سنتتیک، ابزار سنگ‌تراشی، نوارها، لنگر و بست و اره دست بزنید.

همچنین می‌توانید لوازم ساختمانی مورد نیاز خود از قبیل قالب‌های بتنی عایق‌ شده را از طریق مراجعه به این فروشگاه آنلاین فراهم کنید. فروش انواع عایق، درزگیر و شومینه از دیگر خدمات و اقداماتی است که در این فروشگاه آنلاین انجام می‌گیرد. در صورتی‌ که به تجهیزات محوطه‌سازی نیاز دارید و یا قصد دارید تجهیزات برقی مورد نیاز خود را فراهم کنید نیز می‌توانید به این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22709

ارسال نظر