رپورتاژ

ارتعاش در قانون جذب یعنی چی؟

ارتعاش در قانون جذب یعنی چی؟

درک قوانین طبیعی جهان می تواند به تغییر دیدگاه و رویکرد شما به زندگی کمک بسیار زیادی کند. یکی از قوانین بسیار مشهور، قانون جذب است که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است؛ این قانون مفاهیم مختلفی دارد که یکی از مهم ترین این مفاهیم، ارتعاش در قانون جذب است. در همین راستا در این مطلب از سایت وان جذب به عنوان بهترین سایت موفقیت و قانون جذب قصد داریم تا در مورد مفهوم ارتعاش صحبت کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

ارتعاش در قانون جذب چیست

ارتعاش در قانون جذب بیان می کند هر موجود زنده اید، به محیط پیرامون خود در فرکانس خاصی ارتعاشاتی را ارسال می کند. سرعت ارتعاش معمولا با نام فرکانس نامیده می شود و تفاوت بین یک جسم و شی دیگر در میزان ارتعاش آن است. شما می توانید این فرکانس را به عنوان انرژی ارتعاشی در نظر بگیرید. انرژی یک فرد، یا انرژی یک فضای فیزیکی یا گروهی از مردم، چیزی نیست که بتوانید آن را ببینید یا لمس کنید بلکه ارتعاش چیزی است که شما حس می کنید؛ شما ارتعاشات را احساس کرده و به آن واکنش نشان می دهید.

کل ایده پشت این قانون نه تنها این است که همه ما فرکانس ارتعاشی خاصی داریم، بلکه می توانیم یاد بگیریم که اگر در یک موقعیت با ارتعاش کم قرار گرفته اید، چگونه ارتعاش خود را تنظیم کنیم. هرچه بیشتر با انرژی خود هماهنگ شوید، بیشتر می بینید که چگونه احساسات شما بر کل تجربه شما در شرایط مختلف تأثیر می گذارد.

نحوه استفاده از ارتعاش

به منظور بررسی و معرفی نحوه استفاده از ارتعاش در قانون جذب باید به این نکته اشاره کرد که شما فقط انرژی را به سمت خود جذب خواهید کرد که با انرژی شما مطابقت داشته باشد و در حقیقت شما فقط ارتعاشاتی را جذب خواهید کرد که با ارتعاش شما مطابقت دارند. اگر بگویید که می خواهید ثروت بیشتری داشته باشید و مدام به این موضوع فکر کنید که چگونه پول بیشتری بدست بیاورید، ارتعاشات به وجود آمده از سوی شما باعث جذب پول به سمت تان خواهد شد.

از سوی دیگر استفاده از ارتعاش در قانون جذب به شما کمک می کند تا متوجه شوید که در هر زمان در یک موقعیت خاص چه احساسی دارید. هنگامی که تشخیص دادید چه عاملی باعث می شود تا ارتعاش شما بالا برود، می توانید راحت تر در موقعیت های مختلف از نظر روانی به بهبود وضعیت خود کمک کنید.

لازم به ذکر است که احساسات شما نیز دارای فرکانس های ارتعاشی هستند و کار با این قانون می تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را نیز به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. بر اساس قانون جذب هیچ احساس بدی وجود ندارد، تمامی احساسات مثبت و منفی شما انرژی است که به سمت تان می اید و زمانی که احساس اضطراب یا استرس دارید، این حس صرفاً انرژی است.

قانون ارتعاش به ما کمک می کند تشخیص دهیم که چه زمانی در حال عبور از احساسات سنگین و منفی هستیم، بنابراین می توانید از این انرژی های منفی رها شده و فرکانس بالاتری را حفظ کنید.

نحوه افزایش ارتعاش در قانون جذب

به منظور افزایش ارتعاشات خود در قانون جذب روش های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. استفاده از مطالب موجود در دوره های کوین ترودو که از طریق سایت وان جذب می توانید آن ها را تهیه کنید، به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن اقدام به افزایش و مدیریت ارتعاشات خود کنید. با این حال اگر بخواهیم شما را با مهم ترین روش های افزایش ارتعاش در قانون جذب آشنا کنیم، می توان به موارد گوناگونی اشاره کرد. (برای اطلاعات بیشتر راجع به کوین ترودو اینجا کلیک کنید)

در وهله اول مراقبت کردن باعث می شود تا بتوانید ارتعاش خود را افزایش دهید و همچنین داشتن یک رژیم غذایی مناسب به بالا رفتن ارتعاش شما کمک می کند. مصرف غذاهای سنگین و ناسالم می توانند انرژی و ارتعاش شما را کاهش دهد و در همین حال، غذاهای سالم و کامل می توانند احساس سبکی را برای شما به وجود بیاید.

به طور مشابه، زمانی که به اندازه کافی ورزش نمی کنیم، می توانیم احساس سنگینی را تجربه کنیم، در حالی که یک تمرین خوب می تواند ما را پرانرژی کند. از سوی دیگر یکی از بهترین راه ها برای افزایش ارتعاش تمرکز بر فعالیت های روزانه است که به شما احساس خوبی می دهد. انجام فعالیت هایی که به شما کمک می کند تا بر روی شادی، عشق و آرامش تمرکز کنید، باعث افزایش ارتعاش شما خواهد شد.

یکی از موضوعات مهمی که باید بدانید این است که دنیای بیرونی بر روی ارتعاش شما تاثیر مستقیمی دارد، به همین دلیل لازم است تا به عنوان یک گام بسیار مهم، افراد و موقعیت هایی که باعث می شود تا احساس بدی داشته باشید و ارتعاشات آن بخش کم است را به طور کلی از زندگی خود حذف کنید. اجتناب از افراد، مکان ها و چیزهایی که انرژی شما را تخلیه می کنند می تواند به محافظت از فرکانس بالایی که پرورش داده اید کمک کند.

ارتعاش در قانون جذب

اگر قصد دارید تا از قانون ارتعاش در کنار قانون جذب استفاده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که ارتعاش اولین مفهومی است که باید قبل از قانون جذب نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. مفهوم ارتعاش در مورد تطبیق فرکانس های خاص است که به دنبال آن هستید و قانون جذب این ایده را کمی فراتر می برد و به شما اجازه می دهد فرکانس را از طریق تجسم، مدیتیشن، یا تاکیدات کنترل کرده و آن را افزایش دهید.

به همین دلیل لازم است تا به منظور نتیجه گیری بهتر از قانون جذب، توجه بسیار زیادی به مفهوم ارتعاش داشته باشید و از این مفهوم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با مفهوم ارتعاش در قانون جذب آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد این مسئله اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم. همان طوری که مشاهده می کنید، استفاده از مفهوم ارتعاش اهمیت بسیار زیادی برای نتیجه گیری قانون جذب دارد و به همین دلیل لازم است تا پیش از آن که به سراغ قانون جذب بروید، در مورد ارتعاش و مفهوم آن تحقیق کرده و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

اگر می خواهید قانون جذب را به صورت کامل و اصولی یاد بگیرید کافیست روی این لینک کلیک کنید:

 https://1jazb.com/law-of-attraction

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21379

ارسال نظر