رپورتاژ

دانلود قسمت 14 جیران کامل | دانلود قسمت چهاردهم سریال جیران بدون سانسور

برای دانلود سریال جیران قسمت چهاردهم با حجم رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 14 جیران را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

دانلود قسمت 14 جیران کامل | دانلود قسمت چهاردهم سریال جیران بدون سانسور

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که می تواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش می پردازند.

برای دانلود سریال جیران قسمت ۱۴ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۴ سریال جیران

بازیگران سریال جیران

‎بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

جارفیلم

داستان سریال راز بقا

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

***********************

برای دانلود سریال راز بقا قسمت ۱۰ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۰ سریال راز بقا

************************

بازیگران سریال راز بقا

بهرام افشاری, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, علیرضا زمانی نسب, سعید آقاخانی, فریبا جدیکار, هدیه بازوند, سیروس میمنت, یدالله شادمانی, صدرالدین حجازی, فرشید زارعی فرد, کاظم نوربخش, سید حسین موسوی, سیروس سپهری, صبا ایزدپناه, ریحانه حسینی, علی اخوان, نجلا نظریان, مریم ماهور, آوین نقویان, جعفر دهقان, با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

درباره سریال راز بقا:

فیلمنامه ی این سریال اثر امیر وفایی است، نویسنده ی هر سه فصل سریال نون خ که همکاری اش با سعید آقاخانی در این مجموعه تلویزیونی نتیجه ی موفقیت آمیزی داشت. سریال راز بقا درباره ی دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می شود که اتفاقاتی را در پی دارد.سعید آقاخانی در این سریال مانند برخی ساخته های قبلی خود، هم در پشت دوربین در مقام کارگردان حضور دارد و هم در مقابل دوربین به عنوان بازیگر. او در این سریال ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حالا بعد از فوت او هوای پسرش را دارد.تعدادی از بازیگران مجموعه ی محبوب «نون خ» هم در این سریال حضور دارند. سیروس میمنت، هدیه بازوند و کاظم نوربخش از جمله ی این بازیگران هستند.

مهمونی

مهمونی مجموعه ای عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی، کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.سریال مهمونی برنامه ای مفرح و گفت‌و‌گو محور است که در آن ایرج طهماسب به همراه عروسک های بامزه و دوست داشتنی، میزبان چهره های آشنای عرصه هنر و ورزش هستند.مهمونی که بعد از کلاه قرمزی، مجموعه نمایشی تازه‌ای از ایرج طهماسب است، به صورت اختصاصی در نماوا پخش می‌شود و لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای مخاطبان به همراه می آورد.

***********************

برای دانلود سریال مهمونی قسمت ۱۰ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۰ سریال مهمونی

************************

دانلود فیلم و تماشای آن از جمله سرگرمی‎‌های بسیار لذت‌بخش و آموزنده‎‌ای بوده که توسط بسیاری از افراد دنبال می‌شود. به طور کلی تماشای فیلم‎‌های متنوع علاوه بر جنبه‌‍‎‌ی پر نمودن اوقات فراغت می‌تواند با نمایش اتفاقات متفاوت و یا مشکلات متعددی که در مواقع مختلف با آن روبرو می‌شویم و همچنین ارائه راه حل‎‌های کاربردی و موثر و یا نمایش نتایج هر راه حل، در پیشگیری از بسیاری اتفاقات موثر واقع شود. اما مزایا و تاثیرات دانلود فیلم جدید همین جا ختم نشده و شامل موارد گسترده‎‌تری بوده که با شناخت آن‎‌ها، می‌توان با دقت بالاتری مناسب‌‎ترین فیلم ایرانی و یا خارجی را در حجم و کیفیت دلخواه خود انتخاب نموده و از تماشای آن و نکاتی که سعی دارد به ما بیاموزد استفاده بیشتری نمود. جار فیلم یکی از سایت های دانلود فیلم است که توانسته جایگاه خود را حفظ آثار نمایش خانگی را انتشار دهد که می توانید در لینک زیر آن را مشاهده کنید

https://jarfilm.ir

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20366

ارسال نظر