رپورتاژ

بهترین راهنمای خرید پاور بانک شیائومی به نقل از لیوزا

ریورتاژ

بهترین راهنمای خرید پاور بانک شیائومی به نقل از لیوزا

پاور بانک شیائومی 

"پاور بانک شیائومی" به فارسی یعنی شارژر همراه که گجتی قابل حمل که داخل این پاور بانک شیائومی تعدادی باتری با ظرفیت بالا که قابلیت شارژ کردن ار طریق USB را دارند و در مکان های که به برق شهری دسترسی ندارید میتواند ناجی شما باشد شارژر همراه یا پاور بانک های شیائومی با استفاده از تکنولوژی بروز میتواند اضافه جریان الکتریکی را کنترل کند و مانع آسیب رسیدن به موبایل یا سایر لوازم دیجیتالی شما شوند و به شما این اطمینان را میدهد بدون هیچ نگرانی دستگاه های خود را به پاور بانک متصل نماید.

 

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید پاور بانک شیائومی را بصورت جزئی و براساس تکنولوژی های بکار رفته در این گجت ناجی و مطابق نیاز های خود پاور بانک مورد نظر را انتخاب کنید سعی میکنیم بصورت ساده و خلاصه توضیح دهیم . تا هنگام خرید پاور بانک دچار مشکل نشوید.

خرید پاور بانک شیائومی

انواع پاور بانک شیائومی

پاور بانک شیائومی انواع مختلفی دارند که بر حسب نیاز شما به چند دسته تقسیم میشوند به این موضوع توجه داشته باشید که در اکثرا پاور بانک های عملکرد یکسانی دارند و میتواند گجت های شما شارژ کنند اما از نظر فناوری به کار رفته در این دستگاه متفاوت بوده که به چند تقسیم میشودند عبارتند از :

پاوربانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت

پاور بانک گوشی مخصوص گوشی هوشمند و تبلت قادر هستند که گوشی و تبلت را بدون افت ولتاژ شارژ کنند این نوع پاوربانک ها نمیتواند لپ تاپ را شارژ کنند.

پاوربانک مخصوص لپ تاپ

پاور بانک مخصوص لپ تاپ از ولتاژ خروجی 16 تا 20 ولت پشتیبانی میکنند که قادر هستند که لپ تاپ های شما را شارژ کنند اما باید توجه داشته باشید هنگام خرید پاور بانک شیائومی مخصوص لپ تاپ طبق مشخصات سیستم باتری لپ تاپ انتخاب کنید.

پاوربانک سولار

پاور بانک سولار که به پنل های خورشیدی هم معرف هستند توسط نور خورشید خود را شارژ میکنند که این نوع پاور بانک های مخصوص افرادی هست که به طبیعت گردی علاقه داشته و در محیط های که برق شهری وجود ندارد میتوانید با قرار دادن این پاور بانک در برابر نور مستقیم خورشید پاوربانک را شارژ سپس انرژی ذخیره شده در پاور بانک را به گوشی یا گجت خود انتقال دهید.

پاور بانک های هوشمند

پاور بانک های هوشمند یک تکنولوژی پیشرفته که قابلیت پایش جریان ورودی وخروجی را داشته و متناسب با دستگاه های شما جریان مورد نیاز را تامین میکند این فناوری در اکثر این شارژر همراه وجود دارد و برابر اضافه جریان به لوازم برقی شما اسیب وارد نمیکند.

خرید پاوربانک لیوزا

ظرفیت پاوربانک شیائومی

ظرفیت پاور بانک شیائومی با آمپرساعت (mAh) مشخص میشود که هر چقدر ظرفیت پاور بانک شما بیشتر باشد میتوانید چندین بار یک گجت را شارژ کنید با این تفاسیر هنگام خرید پاور بانک شیائومی به ظرفیت پاور بانک توجه ویژه کنید. البته یک نکته که شامل همه پاور بانک ها میشود ظرفیت نوشته شده بر روی پاور بانک بصورت اسمی میباشد مثلا شما پاور بانک با ظرفیت 10,000 میلی آمپرساعت خریداری کرده اید و باتری گوشی شما 2000 میلی آمپر است .شما انتظار دارید این پاور بانک گوشی شما را تا 5 بار شارژ کند ولی در عمل تنها 3 بار میتوانید گوشی خود را شارژ کنید!

اتصالات و پورت های پاور بانک

اتصالات و پورت های پاور بانک بصورت USB هستند که با این پورت قادر خواهید بود گوشی و تبلت خود را شارژ کنید. و در برخی از پاور بانک های شیائومی دارای چندین نوع درگاه خروجی میباشند که با این قابلیت میتوانید بصورت همزمان چندین گجت مانند تبلت ، ساعت ، هندزفری ، گوشی و.. را شارژ کنید. شیائومی پا به پای تکنولوژی حرکت میکند و در پاور بانک های خود درگاه یا پورت USB-C قرار داده است که این نوع درگاه سرعت شارژ شدن گوشی را افزایش و در کمترین زمان گوشی شما شارژ میشود پاور بانک های شیائومی از پورت های USB یا USB میکرو از نوع C استفاده میکنند که نیاز های شما را برطرف میکنند البته برای شارژ گوشی همان USB-C کفایت میکند.

مدت زمان شارژ شدن پاوربانک شیائومی

مدت زمان شارژ شدن پاور بانک شیائومی که نکته بسیار مهم میباشد که چقدر زمان نیاز هست تا خود پاور بانک شارژ شود ؟ که اغلب کاربران به این موضوع کاملا بی تفاوت هستند غافل از اینکه یکی از مهم ترین بخش پاور بانک بوده که باید توجه ویژه داشته باشید برخی از پاور بانک ها فیک که در بازار وجود دارند برای شارژ شدن باید چندین ساعت منتظر بمانید. این نوع پاور بانک ولتاژ ورودی 5 ولتی بهره میبرند که اغلب مدت زمان زیادی برای شارژ کردن نیاز دارند از این رو باید به تکنولوژی شارژ سریع باتری دورن پاور بانک دقت کنید همانطور که هنگام خرید به شارژ کردن سریع باتری گوشی خودتان اهمیت میدهید. پاور بانک ها توسط USB شارژ میشوند.

ایمنی و محافظت از باتری

ایمنی و محافظت از باتری گوشی که رکن اصلی هنگام خرید پاور بانک میباشد در صورت عدم توجه به این نکته نه تنها به باتری گوشی شما اسیب وارد میکنند بلکه ممکن است بصورت کلی گوشی شما غیرقابل استفاده شود یا ساده تر عرض کنم ممکن است گوشی شما منفجر شود پس هنگام خرید پاور بانک قابلیت اتصال کوتاه داشته باشد.

خوشبخانه بیشتر کمپانی های سازنده پاور بانک در برابر اتصال کوتاه (Short-Circuit) ، بیش از حد شارژ شدن (Over Charge Protections) ، شدت جریان بیش از حد (Over Current Protections) ، ولتاژ بیش از حد نرمال (Over Voltage Protection) ، گرما (Over Heat Protections) و سایر نکات ایمنی را رعایت میکنند.

خرید پاور بانک شیائومی از فروشگاه لیوزا

شما میتوانید قیمت پاور بانک شیائومی را در سایت https://liooza.ir/ مشاهده و بررسی کنید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید همچنین اگر به اطلاعات بیشتر برای خرید پاور بانک شیائومی نیاز دارید میتوانید از تیم پشتیبانی فروشگاه لیوزا درخواست راهنمایی کنید برای خرید پاور بانک شیائومی کافیست آن را انتخاب و در لیست خرید خود قرار دهید تا پاور بانک شیائومی خریداری شده در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18554

ارسال نظر