رپورتاژ

معرفی دیسکلر، بهترین رسوب زدای تاسیسات

این رپورتاژ در مورد محصول رسوب زدای با قدرت اثرگذاری بسیار بالا با نام تجاری دیسکلر است

یکی از مهم ترین معضلاتی که در حوزه تاسیسات وجود دارد استفاده از مواد و تجهیزاتی است که به کارشناسان کمک می کند که بهترین خدمات رسانی را به مشتریان خود داشته باشند. رسوب زدایی و رفع آلودگی ها که به مرور زمان در عملکرد ماشین آلات و تجهیزات اثرات منفی می گذارد یکی از مهم ترین دغدغه های فعالان این صنعت می باشد.

آداک شیمی مبتکر رسوب زدایی با توانایی های منحصر به فرد

با پیشرفت صنایع و همچنین مکانیزه شدن تجهیزات قطعا با روش های سنتی و قدیمی دیگر نمی توان پاسخگوی نیاز صاحبان صنایع بود. همین امر باعث شده است که متخصصین  اقدام به تولید محصولی جدید با قدرت اثرگذاری بسیار فوق العاده ای نموده اند. این محصول که با نام تجاری دیسکلر در بازار مصرف شناخته می شود، چند سالی است که به انتخاب اول متخصصین تاسیسات برای رسوب زدایی مخازن و اتصالات تبدیل شده است.

دیسکلر استخر

از کجا باید دیسکلر خرید کرد؟

باید گفت که این مدل رسوب زدا کاملا محصول ایرانی است که توسط چندین شرکت تولید کننده مواد شیمیایی با فرمولاسیون یکسان تولید و با برندهای مختلف بصورت تناژ به کارخانجات و شرکت های عرضه کننده ارسال می شود. معمولا اگر جز مصرف کنندگان عمده این محصول هستید می توانید بطور مستقیم با تولیدکنندگان جهت خرید در ارتباط باشید. در غیر این صورت اگر برای مصارف کوچک و خانگی به مقدار کم نیاز دارید می توانید از فروشگاه های اینترنتی اقدام به  خرید اینترنتی دیسکلر ۳۷ درصد کنید.

چرا دیسکلر آداک شیمی؟

متخصصین آداک شیمی با تکیه بر دانش و تجربه 15 ساله خود در حوزه مواد شیمیایی محصول رسوب زدایی شگفت انگیز تولید کرده اند. دغدغه اصلی صاحبان صنایع در هنگام استفاده از انواع رسوب برها، خوردگی که با گذشت زمان در تجهیزات ایجاد می کنند می باشد.

تفاوت اصلی اسید دیسکلر 37 درصد تولیدی آداک با دیگر محصولات مشابه در بازار، بکار گیری فرمولاسیونی می باشد که هیچگونه خوردگی در تاسیسات و تجهیزات ایجاد نمی کند. با خیال آسوده می توانید این محصول را برای رسوب زدایی استفاده کنید و مطمئن باشید که تمامی رسوبات سخت را از بین خواهد برد و خوردگی نخواهید دید.

ویژگی های دیسکلر

  • قدرت بالا
  • قیمت مناسب
  • کاربرد فراوان
  • عدم خورندگی فلزات
  • سازگار با محیط زیست
  • عدم نیاز به حرارت برای رسوب بری

دیسکلر استخر

چرا باید از دیسکلر دارای ضد خوردگی استفاده کرد؟

اسید یه ماده خورنده است و اکثر دستگاه های تاسیساتی مانند دیگ های بخار، چیلرها، بویلرها گران قیمت هستند. لذا برای جلوگیری از خرابی آنها باید از دیسکلری استفاده نمایید که در ترکیبات آن از ضد خوردگی استفاده کرده باشند. بدین ترتیب شما علاوه بر اسیدشویی به افزایش طول عمر تجهیزات صنعتی خود نیز می افزایید.

دیسکلر اصلی باید چه رنگی باشد؟

از آنجایی که دیسکلر ترکیب چند ماده شیمیایی مختلف است، بطور معمول در اثر ترکیب مواد با یکدیگر معمولا دیسکلر های موجود در بازار سبز فسفری رنگ هستند. البته باید این نکته را عنوان کرد که با توجه به این موضوع که این محصول ترکیبی بوده و توسط افراد متخصص شیمی در ایران تولید می شود، اغلب شرکت ها برای برند سازی محصول معمولا از رنگ های شیمیایی در ترکیبات ساخت دیسکلر استفاده می کنند. بطوریکه در بازار مصرف رنگ های مختلفی همچون سفید شفاف - قرمز - نارنجی و... دیده می شود.

باید گفت که هیچ کدام از این تنوع رنگ ها دلیل بر کیفیت و برتری محصول نیست و مهم متریال اصلی است که در فرآیند تولید از آنها استفاده می شود. در واقع رنگ دیسکلر تنها یک روش تبلیغاتی برای شرکت های بازرگانی می باشد.

چند نوع دیسکلر در بازار وجود دارد؟

در واقع دی سکلر از ترکیب چند ماده اولیه ساخته می شود و بطور معمول در 3 نوع مختلف که هرکدام مخصوص نوع خاصی از فلز می باشند، در بازار عرضه می شود. در هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد که جنس فلز بکار رفته در تجهیزات چه نوعی است که دیسکلر مخصوص همان نوع جنس را خریداری کنید.

آشنایی با انواع دیسکلر

  • دیسکلر استخر
  • سوپر دیسکلر پکیج
  • دیسکلر بدون بو مخصوص استیل

دیسکلر استخر

دیسکلر استخر چیست؟

دیسکلر استخر  که به اسید استخر نیز شناخته می شود، با بوی تند رسوب زدای محیط استخر می باشد. کاربرد اصلی آن از بین بردن جرم های کاشی های کف و دیواره های استخر می باشد. از این نوع دیسکلر در رسوب زدایی فلزات نیز استفاده می کنند که با گذشت زمان و استفاده مداوم در فلزات خوردگی ایجاد می کند.

رسوب لایه‌‌ی جامد غیر قابل حل در آب می‌باشد که بر روی سطوح ته‌نشین شده و با گذر زمان لوله‌ها و مسیرهای عبور آب را مسدود کرده و سبب افزایش مصرف انرژی، کاهش راندمان و آسیب به تاسیسات می‌گردد. از نظر شیمیایی رسوب ترکیبی از نمک های کلسیم و منیزیم (CaCO3 و MgCO3 ) و … است که پس از واکنش با دیسکلر به محلولی قابل حل در آب تبدیل شده و به راحتی شسته می‌شوند و این محلول آسیب‍ی به لوله‌ها و فلزات نمی‌رساند.

سوپر دیسکلر پکیج چیست؟

  سوپر دیسکلر پکیج با داشتن بوی زننده مخصوص شست و شوی و رفع گرفتی های لوله ها و اتصالات انواع آبگرمکن و پکیج دیواری است. باید توجه کرد که سوپر دیسکلر مناسب فلزاتی همچون مس، چدن، آلومینیوم است.

دیسکلر بدون بو مخصوص استیل چیست؟

دیسکلر بدون بو استیل مخصوص رسوب گیری تجهیزات با بدنه استیل می باشد که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کرده و هیچ نگرانی در مورد خطر خوردگی تجهیزات نداشته باشید.

از آنجایی که تجهیزات در صنایع از فلزات با جنس های مختلفی ساخته شده اند، باید از دیسکلر با درصد و فرمولاسیون مخصوص استیل استفاده شود. این امر از آسیب رسیدن به بدنه وسایل و ماشین آلات جلوگیری می کند. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه شیمیایی آلی و معدنی مطابق با استاندارهای بین المللی زیر نظر متخصصین مجرب تولید و روانه بازار مصرف گردیده است.


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18128

ارسال نظر