رپورتاژ

چگونه باربری ارزان و مناسب جهت اسباب کشی پیدا کنیم؟

رپورتاژ

چگونه باربری ارزان و مناسب جهت اسباب کشی پیدا کنیم؟

برای یافتن باربری ارزان چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟هزینه و قیمت نهایی باربری از مهمترین موضوعاتی مهمی است که به شدت ذهن افراد را درگیر می‌کند و باعث سردرگمی در انتخاب باربری خواهد شد.

شرکت‌های باربری همواره در تبلیغات خود به این اشاره می‌کنند که با تعرفه باربری پایین به ارائه خدمات می‌پردازند، اما آیا این موضوع درباره همه آنان صادق بوده یا فقط در حد ادعا است؟ بهترین راه، آشنایی با نحوه یافتن باربری ارزان است تا به این طریق به دام شرکت‌هایی که فقط در حد شعار ادعای ارزان بودن دارند، نیفتیم. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که در مورد شرکت باربری ارزان و مناسب صدق می‌کند.

بررسی عضویت باربری در اتحادیه

برای پی بردن به اینکه آیا باربری خدمات ارزان ارائه می‌دهد یا نه، عضویت آن را در اتحادیه باربری بررسی کنید. عضویت در اتحادیه علاوه بر اینکه نشان از فعالیت مجاز و رسمی باربری دارد، نشان دهنده اخذ قیمت‌های مناسب توسط باربری است. دلیل آن نیز تعیین تعرفه خدمات ارائه شده از سوی باربری‌ها، توسط اتحادیه باربری است.

اتحادیه برای کل خدمات ارائه شده از سوی باربری، قیمت‌هایی ثابت، مناسب و ارزان تعیین می‌کند. این قیمت‌ها به صورت سالانه به باربری‌هایی که به عضویت اتحادیه درآمده‌اند، ابلاغ می‎شود. خبر خوب این است که اتحادیه همه شرکت‌های عضو را به رعایت قوانین و نرخ‌های مصوب خود ملزم می‌کند. بنابراین اگر شرکت باربری در نظر دارید که عضو اتحادیه است می‌توان گفت یکی از شرایط باربری ارزان و مناسب را داراست.

باربری  ارزان

تعیین قیمت باربری بر اساس پارامترهای مشخص

یک شرکت باربری ارزان و مناسب  بر اساس پارامترهای دقیق و مشخصی قیمت نهایی باربری را اعلام می‌کند. مشتری نیز باید به طور کامل در جریان نحوه محاسبه هزینه‌ها قرار بگیرد. مثلا بداند هزینه ماشین باربری چقدر است یا اینکه به ازای هر کارگر چه هزینه‌ای باید پرداخت کند. در صورتی که شفاف سازی برای مشتری صورت نگیرد و بدون فرمول مشخصی قیمت باربری را به مشتری اعلام کنند، باید به آن باربری شک کرد. از مهمترین پارامترهای تعیین هزینه اسباب کشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ماشین انتخابی برای اسباب کشی
  • مسافت بین مبدا و قصد جابجایی
  • تعداد کارگر انتخابی برای اسباب کشی
  • قرارگیری مبدا و مقصد در همکف یا طبقات بالاتر ساختمان
  • وجود یا عدم وجود آسانسور
  • حمل وسایل فوق سنگین
  • انجام بسته بندی، چیدمان و امور فنی
  • لوازم بسته بندی مورد نیاز
  • شرایط آب و هوا
  • فصل اسباب کشی

عدم دریافت مبلغ اضافه بعد از اسباب کشی

یک باربری ارزان و مناسب بعد از اسباب کشی قیمتی را که از قبل به مشتری اعلام کرده، افزایش نمی‌دهد، موضوعی که متاسفانه در مورد بعضی از شرکت‌های باربری وجود دارد. این شرکت‌ها بعد از اتمام اسباب کشی درخواست انعام یا مبلغ اضافه دارند که به هیچ عنوان خوشایند نیست. شرکتی را انتخاب کنید که نرخ اولیه را بدون هیچ تغییری اخذ نماید و بر این موضوع تاکید کند که قیمت‌ها از ابتدا تا اتمام باربری بدون تغییر هستند.

ارائه راهکارهایی برای کاهش هزینه های اسباب کشی

شرکت باربری ارزان علاوه بر اخذ قیمت‌های مناسب، مواردی را که در باربری ارزان موثر هستند در قالب مشاوره به مشتری اعلام می‌کند. این شرکت‌ها از افرادی خبره و باتجربه در امر باربری بهره می‌برند و به عنوان مشاور و راهنمای مشتریان منصوب می‌کنند. اگر مشتری خواهان راهکارهایی برای کاهش هزینه باربری باشد می‌تواند با این مشاوران تماس بگیرد. مشاور سعی می‌کند با ارائه راهکارهایی عملی به کاهش هزینه‌های باربری کمک کند.

اعلام قیمت اسباب کشی قبل از عقد قرارداد

شرکت‌هایی که به مناسب بودن نرخ تعیین شده از سوی خود اطمینان دارند، قبل از عقد قرارداد هزینه باربری را محاسبه و اعلام می‌کنند. در صورتی که مشتری این قیمت را مناسب بداند به همکاری با باربری مورد نظر و طی کردن باقی مراحل ادامه می‌دهد. روند کار نیز به این صورت است که اطلاعات مورد نیاز برای برآورد قیمت باربری را از طریق تماس، چت آنلاین یا اپلیکیشن از مشتری دریافت می‌کنند. اینکه از چه روشی استفاده شود به شرکت باربری بستگی دارد.

اسباب کشی ارزان و مناسب با صداقت بار

 برای اسباب کشی ارزان و مناسب به صداقت بار اعتماد کنید تا ضمن پرداخت قیمت مناسب از کیفیت بالای خدمات نیز بهره مند شوید. نیم قرن تجربه در حوزه باربری باعث شناخت دغدغه و مشکلات مشتریان شده است. یکی از این مشکلات از نگاه باربری صداقت بار،، هزینه بالای باربری بوده است به همین جهت صداقت بار با کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت، گام مهمی در رفع این مشکل و ایجاد آسودگی خاطر در مشتریان برداشت‌. عضویت در اتحادیه، عدم دریافت انعام و محاسبه دقیق قیمت باربری از جمله اقدامات صداقت بار در ارتباط با قیمت‌های نهایی اسباب کشی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15893

ارسال نظر