واکنش سرمربی تیم ملی به درخواست عجیب سردار آزمون

سرمربی تیم‌ملی درباره شایعه درخواست عجیب سردار آزمون توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش سرمربی تیم ملی به درخواست عجیب سردار آزمون

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و ملوان اظهار کرد: یکی از وظایف ما نظارت بر لیگ است. فردا (جمعه) اگر عمری باشد به تبریز می‌رویم و یکی از بازی‌های حساس لیگ را نگاه می‌کنیم. هرکس که شایسته و لایق باشد می‌تواند لباس تیم‌ملی را بپوشد. ما بر اساس عملکرد بازیکنان، آنها را دعوت می‌کنیم.

او درباره نظم و انضباط در اردوی تیم‌ملی گفت: ما از سال ۸۲ برنامه‌ریزی در اردوها را به فوتبال ایران آوردیم. شما یک هدف دارید و می‌خواهید از این راه به آن هدف برسید. ما در باشگاه‌ برنامه ۶ هفته‌ای می‌دادیم. اردوی تیم‌ملی هم همین است و نمی‌توان بدون نظم و انضباط و اصول کاری پیش رفت.

سرمربی تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا رحمان رضایی به کادر فنی تیم‌ملی برگشته است، بیان کرد: اجازه دهید ان‌شاءالله این مشکل حل شود.

قلعه‌نویی درباره مدت قراردادش با فدراسیون فوتبال هم گفت: اجازه دهید ما برویم و بازی را ببریم.

او در ادامه در واکنش به این سوال که آیا سردار آزمون درخواست اتاق خصوصی در اردوی تیم‌ملی کرده است؟ تصریح کرد: این حرف‌ها نیست. سردار بازیکن خود من بود و بسیار بازیکن خوبی است. بعد از بازی روسیه حدود ۱۰ دقیقه صحبت کردیم و اصلا این مسائل نبود. همه ما وظیفه داریم کاری کنیم که مردم خوشحال شوند. من قبل این که سردار بازیکنم باشد با پدرش دوست بودم. ما اصول و چارچوبی داریم که اگر بخواهیم یک دقیقه هم کار کنیم، به آن پایبندیم. البته این که در گذشته اتاق خصوصی داشته یا نه را نمی‌دانم.

سرمربی تیم‌ملی درباره کمک پرتغالی که قرار است به کادر فنی اضافه شود بیان کرد: کمک که نه، باید بگوییم همکار. می‌خواهیم همکار خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را ترجیحا بشناسد. ما اسامی‌ای را به دپارتمان بین‌الملل تا آقای قلی‌زاده پیگیری کند.

قلعه‌نویی در پایان درباره حضور ایران در مسابقات کافا توضیح داد: ما جلسه‌ای راجع به کافا داشتیم و هنوز مشخص نیست که در تاجیکستان است یا ازبکستان. حتما اگر برگزار شود، می‌رویم چرا که نباید فیفا دی را از دست بدهیم. هنوز برنامه اصلی مسابقات به ما اعلام نشده است.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80736

ارسال نظر