مرگ دلخراش کودک ۴ ساله در تصادف با خودروی مادرش

یک کودک ۴ ساله در تصادف با خودروی مادرش در شهرک والفجر افسریه فوت کرد.

مرگ دلخراش کودک ۴ ساله در تصادف با خودروی مادرش

یک کودک ۴ ساله در تصادف با خودروی مادرش در شهرک والفجر افسریه فوت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، ظهر دیروز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه، ضجه و فریاد‌های دلخراش مادر جوانی در شهرک والفجر افسریه سکوت محله را درهم شکست؛ خیلی زود همسایه‌ها برای کمک رسانی از خانه خود به بیرون  آمدند و در ادامه جسد پسر ۴ ساله این مادر را مشاهده کردند.

با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۵۶ افسریه و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به همراه قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد پسر ۴ ساله‌ای مواجه شدند که براثر تصادف با یک خودرو سمند سفید رنگ فوت کرده بود؛ بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد پسر خردسال در محوطه شهرک در حال بازی بوده که با خودروی سمندی که مادرش  راننده آن بوده تصادف کرده است.

یکی از شاهدان حادثه به تیم تحقیق گفت: مادر جوان هنگامی که قصد داشت خودروی خود را از جای پارک به بیرون بیاورد متوجه نبود که پسرش در حال عبور از پشت خودروی سمند است به همین خاطر با او تصادف کرد!

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد پسر خردسال برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات قضایی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد. / تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86996

ارسال نظر