۲ خواهر، کلاه ۴۰ مرد را به هوای صیغه برداشتند

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری دو خواهر جوان که با عنوان صیغه و همسریابی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.

۲ خواهر، کلاه ۴۰ مرد را به هوای صیغه برداشتند

ایرنا: رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری دو خواهر جوان که با عنوان صیغه و همسریابی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: تعداد زیادی از شهروندان شیرازی به پلیس فتا مراجعه و بیان کردند با مشاهده موضوعاتی همچون دوست‌یابی در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او ادامه داد: شکات در اظهارات خود بیان داشتند که پس از برقراری تماس، مجرم مبلغ ۵ میلیون ریال وجه به عنوان بیعانه و یا ثبت نام از آنان گرفته و دیگر جوابگو تماس تلفن آن‌ها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمان که دو خواهر جوان بودند را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی با ابیان این که متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از ۴۰ شهروند شیرازی اقرار کردند، اظهارداشت: کاربران هرگز فریب اینگونه موضوعات را در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلگرام و وات‌ساپ نخورند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان در میان بگذارند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8441

ارسال نظر