همسرکشی خونین در قرچک ورامین | مرد بی‌رحم زن جوان را سلاخی کرد

مردی میانسال به دلیل اختلاف خانوادگی و درگیری، همسر جوان خود را با چاقو به قتل رساند.

همسرکشی خونین در قرچک ورامین | مرد بی‌رحم زن جوان را سلاخی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری مردی میانسال که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود خبر داد.

قتل همسر در تهران رخ داد. قتل همسر با استفاده از سلاح سرد اتفاق افتاد. متهم قتل همسر دستگیر شد. این مرد به دلیل اختلاقات خانوادگی دست به قتل همسر زد. متهم قتل همسر اعتراف کرد.

سرهنگ نجم الدین مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد قتل با استفاده از سلاح سرد در شهرستان قرچک، بلافاصله پلیس تحقیقات خود را جهت شناسایی قاتل آغاز کرد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از این جنایت مشخص شد صبح امروز مردی میانسال به دلیل اختلاف خانوادگی و درگیری، همسر خود را با چاقو به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: با تلاش ماموران گشت کلانتری و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم فرار کرده بود در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: درتحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی خود اعتراف و عنوان داشت که به دلیل اختلافات خانوادگی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده است.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به اینکه مقتول به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت شده است تاکید کرد: بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7475

ارسال نظر