قتل مرد میانسال توسط دختر و پسر فراری در خیابان کارگر

مرد میانسال توسط دختر و پسر فراری در خانه‌اش در خیابان کارگر به قتل رسید.

قتل مرد میانسال توسط دختر و پسر فراری در خیابان کارگر

مرد میانسال توسط دختر و پسر فراری در خانه‌اش در خیابان کارگر به قتل رسید.

نهم دی‌ماه امسال، زن میانسالی به شعبه دهم دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس حمیدرضا رستمی قرار گرفت، گفت: برادرم در خانه‌اش در خیابان کارگر تنها زندگی می‌کرد؛ گاهی اوقات به صورت تلفنی با او ارتباط برقرار می‌کردم، اما چند روزی می‌شود که تلفن همراهش خاموش و ناپدید شده است.

پس از اظهارات این زن جوان، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پای در خانه فرد گمشده در خیابان کارگر گذاشتند که در نخستین گام یکی از همسایگان را هدف تحقیق قرار دادند.

یکی از همسایه‌ها به تیم تحقیق گفت: چند وقتی می‌شود که مرد میانسال را در ساختمان ندیده‌ام، اما زن و مرد جوان ناشناسی رفت و آمد‌های مشکوکی به این خانه داشتند حتی مقداری از وسایل خانه هم از آپارتمان خارج کردند.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی هویت این زن و مرد جوان را شناسایی کردند که بررسی‌های بیشتر نیز نشان می‌داد، این ۲ نفر به صورت مخفیانه از خانه‌های خود فرار کردند و به خانه مرد میانسال پناه بردند.

کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات میدانی متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در ساختمان شده بودند، فیلم‌های آن را هدف بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه تردد این زن و مرد جوان را در ساختمان مشاهده کردند.

در ادامه این زن و مرد جوان بازداشت شدند؛ مرد جوان که در بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه تردد مشکوک به خانه مرد میانسال بود، پس از مشاهده فیلم دوربین‌های مداربسته، در جریان تحقیقات به کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی گفت: با دختر مورد علاقه‌ام قرار گذاشتیم تا یک زندگی مشترک تشکیل دهیم که به خاطر این موضوع مخفیانه از خانه‌های پدری خود فرار کردیم.

متهم ردیف اول پرونده ادامه داد: این مرد میانسال دوست پدرم بود و به‌خاطر اینکه تنها زندگی می‌کرد بعد از فرار به خانه او پناه بردیم؛ هنگامی که خانه و زندگی مرد میانسال را دیدم با دختر مورد علاقه‌ام نقشه کشیدیم او را به خاطر سرقت اموالش به قتل برسانیم.

این مرد جوان گفت: صبح روز حادثه هنگامی که مقتول در اتاقش خوابیده بود با همدستی دختر جوان او را در تخت‌خوابش خفه کردیم و به قتل رساندیم! سپس جسد مقتول را با یک ماشین به بیابان‌های نظرآباد کرج بردیم و جسد را در آنجا رها کردیم.

کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، پس از دریافت این اطلاعات مهم به همراه متخصصان پزشکی قانونی راهی بیابان‌های نظرآباد کرج شدند و جسد مرد میانسالی که به قتل رسیده بود را کشف کردند.

دستور حمیدرضا رستمی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پرونده در اختیار کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 68173

ارسال نظر