ماجرای قتل دلخراش مرد جوان با شمشیر

جسد مرد جوان که بخاطر ارثیه با شمشیر و قرص برنج به قتل رسیده بود، کشف شد.

ماجرای قتل دلخراش مرد جوان با شمشیر

جسد مرد جوان که بخاطر ارثیه با شمشیر و قرص برنج به قتل رسیده بود، کشف شد.

به گزارش عرشه آنلاین، دی ماه امسال، زن میانسالی به شعبه دوم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و به بازپرس محمد وهابی، گفت: پسرم که چندی قبل به ترکیه سفر کرده با من تماس گرفت و مدعی شد دایی‌اش را بخاطر ارثیه به همراه یکی از دوستانش در خانه‌ای در شهریار به قتل رسانده است.

پس از اظهارات این زن میانسال  کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود مرد جوان را به اتهام قتل عمدی در خانه‌اش دستگیر کردند.

متهم در جریان تحقیقات به قتل عمدی مرد جوان که دایی دوستش است اعتراف کرد و گفت: دچار مشکلات مالی بودم که یکی از دوستان قدیمی‌ام در قبال دریافت پول به من پیشنهاد داد تا دایی‌اش را بخاطر مسائل ارثیه به قتل برسانیم!

متهم ادامه داد: پیشنهاد دوستم را قبول کردم؛ به همین خاطر یک کارگر را برای کَندن زمین که قرار بود جنازه را در آن قرار دهیم، استخدام و روز حادثه مقتول را به بهانه مهمانی به خانه موردنظر در شهریار دعوت کردیم.

مرد جوان در جریان تحقیقات گفت: می‌دانستیم که مقتول شربت دوست دارد به همین خاطر دوستم یک شربت سکنجبین آماه کرد و داخل آن ۲ قرص برنج ریخت! هنگامی که مقتول شربت را نوشید حالش بد شد و درخواست کرد تا او را به بیمارستان برسانیم اما این اینکار را انجام ندادیم.

وی افزود: دوستم هنگامی که دید حال دایی‌اش بد شده است، مقتول را از جلو نگه داشت و از من درخواست کرد که با شمشیر چند ضربه به او وارد کنم که من هم این کار را انجام دادم که در ادامه مقتول ۴۰ ساله را به مکانی که چند روز قبل از جنایت توسط کارگر کَنده شده بود، دفن کردیم!

متهم به بازپرس پرونده گفت: پس از آنکه مقتول را به قتل رساندیم، دوستم ماشین مزدا ۳ دایی‌اش را به عنوان دستمزد به من داد و پس از جنایت فرار کردیم اما دوستم پس از ۲۵ روز با من تماس گرفت و ادعا کرد به‌زودی راهی کشور ترکیه خواهد شد.

مرد جوان ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی این اقدام را انجام دادم و هنگامی که مقتول قرص‌های برنج را خورد به قتل رسید که ماشین مقتول را هم به صورت غیرقانونی فروختم و اکنون پشیمان هستم.

بدین ترتیب تحقیقات تیم جنایی برای صحت و سقم ماجرا آغاز شد؛ بررسی‌ها نشان می‌داد، خواهر زاده مقتول پس از به قتل رساندن دایی‌اش کشور را به مقصد ترکیه با هواپیما ترک کرده است.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته شنبه بیست و چهارم دی ماه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، تیم بررسی صحنه جرم و متخصصان پزشکی قانونی راهی شهریار شدند و جسد مقتول را که دفن شده بود، کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66559

ارسال نظر