دستگیری مرد هزار چهره در ایوان | کلاهبرداری سنگین از جوانان دانشجو و جویای کار

کلاهبردار حرفه‌ای و تحت تعقیب مقامات قضایی در ایوان به دام افتاد.

دستگیری مرد هزار چهره در ایوان | کلاهبرداری سنگین از جوانان دانشجو و جویای کار

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و تحت تعقیب مقامات قضایی در ایوان خبر داد.

بیشتر بخوانید: نقشه شوم مرد پلید برای اخاذی از خانواده زن ۲۸ ساله | مخفیگاه متهمان و زن لاهیجانی لورفت

سرهنگ امیر بازیار گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که خود را با عناوین مختلف به عنوان کارمند وزارتخانه‌ها، دادگستری، استاد دانشگاه و غیره معرفی کرده و با جلب اعتماد آنان و به بهانه های مختلف از جمله ایجاد شغل و استخدام در ادارات، خرید خودرو  و... اقدام به اخذ وجه و کلاهبرداری از جوانان دانشجو و جویای کار و سایر افراد کرده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و با هماهنگی مقام قضائی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که چنین شخصی هیچ گونه ارتباطی با عناوینی که گفته است ندارد و کارمند هیچ نهاد دولتی، نظامی و یا دانشگاهی نبوده و با جعل عنوان دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ بازیار تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان و با همکاری مأموران کلانتری مرکز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تاکید کرد: متهم دارای ۷ فقره سابقه کلاهبرداری در نقاط مختلف کشور و یک فقره اخلال در نظم عمومی و نیز محکوم به ۲ سال تبعید بوده است.

سرهنگ بازیار در خاتمه گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی و روانه زندان شد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6533

ارسال نظر