راز جسد سوخته مرد جوان در دوستی مثلثی زن مجرد با دو مرد!

زن جنایتکار که با همدستی دوستش مردی را به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بود از سوی پلیس بیرجند دستگیر شد.

راز جسد سوخته مرد جوان در دوستی مثلثی زن مجرد با دو مرد!

زن جنایتکار که با همدستی دوستش مردی را به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بود از سوی پلیس بیرجند دستگیر شد.

علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در تشریح ماجرای ناپدید شدن و قتل مرد بیرجندی به دست زن و مرد جنایتکار گفت: ۴۵ روز پیش خانمی به آگاهی بیرجند مراجعه کرد و اظهار داشت شوهرش به خانه برنگشته و ناپدید شده است.

بلافاصله این خبر به دادستانی منتقل و دستورات لازم داده داده شد و با تحقیقات گسترده و وسیع به این نتیجه رسیدیم که آنتن تلفن شوهر این خانم برای آخرین مرتبه در روستای منصور آباد از توابع بخش قهستان شهرستان «درمیان» قطع شده است. بعد از تحقیقات بیشتر متوجه ارتباط مرد گمشده با زن مجردی شدیم و با شناسایی این زن و بازجویی از وی در نهایت به ارتباط با این مرد و قتل وی اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: این خانم همچنین اعتراف کرد که با شخص دیگری به نام کیان نیز در ارتباط بوده و با کیان نقشه قتل را کشیده است.

وی با بیان اینکه زن و مرد تبهکار با نقشه‌ قبلی مقتول را به اطراف روستای منصور آباد می‌کشانند، گفت: خانم روسری خود را دور گردن مقتول انداخته و کیان نیز با سنگ و چاقو وی را به قتل می‌رساند و داخل چاهی می‌اندازد. متهمان برای اینکه صحنه قتل را از بین ببرند، لاستیکی آتش زده و لاستیک را داخل چاه انداختند. اما لاستیک قبل از اینکه به ته چاه بیفتد بین مسیر گیر کرده و تنها قسمتی از کنار صورت مقتول سوخته بود.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به دستگیری دو نفر قاتل و اعتراف آنان، اظهار کرد: اما از آنجایی که قتل در روستایی از توابع شهرستان درمیان رخ داده، پرونده در بخش قهستان تشکیل شده است و دادرس به جانشینی بازپرس تحقیقات تکمیلی را انجام می‌دهند.

نسایی زهان با تأکید بر اینکه نظاره‌گر بر کار دادرس دادگاه با دادستان شهرستان است، یادآور شد: بعد از اتمام تحقیقات برای صدور رأی، پرونده به دادگاه کیفری یک مرکز خراسان جنوبی ارسال خواهد شد.

وی گفت: جوانان ما بدانند که این اتفاقات نتیجه ارتباطات ناسالم است و باید مراقبت لازم را داشته باشند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64866

ارسال نظر