تمساح هم سلاح شد؟

در جریان نزاع بین دانش‌آموزان مدرسه در دورن ساویت، جاکارتای شرقی، در بعدازظهر ۱۸ سپتامبر، یکی از مجرمان سعی کرد از یک تمساح کوچک به عنوان سلاح استفاده کند.

تمساح هم سلاح شد؟

پلیس دانش‌اموزان مظنون به دست داشتن در نزاع را دستگیر کرد. رئیس پلیس دورن ساویت، روز دوشنبه گفت: ما ۱۱ نفر را بازداشت کردیم.

رئیس پلیس تأیید کرد که یکی از دانش آموزان درگیر یک تمساح کوچک آورده است.

گفته می شود تمساح کوچک متعلق به مدرسه است، اما از نوجوان خواسته شد که از این حیوان مراقبت کند.

نوجوان درگیر نزاع در اندونزی اغلب اشیاء تیز، سنگ و سایر سلاح‌ها را برای آسیب رساندن به طرف مقابل به همراه می‌آورند، اما حمل یک حیوان درنده به دعوا تا کنون بی‌سابقه بوده است.

این حادثه در یک ویدیو در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس اطلاعات موجود در این ویدئو، گزارش شده است که این نزاع با توهین های پی در پی بین دانش آموزان در شبکه های اجتماعی آغاز شده است.

پلیس سلاح های تیز دست ساز و کروکودیل های کوچک را به عنوان مدرک کشف و ضبط کرد.

ماربون اطمینان داد که در این نزاع هیچ آسیب یا تلفات جانی نداشته و تمساح کوچک توسط یکی از عاملان به اداره محیط زیست جاکارتا شرقی تحویل داده شده است.

کروکدیل و تمساح موجودی مشابه هستند؟

اکثر مردم تصور می‌ کنند که تمساح ها و کروکودیل ها یک نوع خزنده هستند. اما در این باره باید گفت که این دو جانوران ظاهر یکسانی ندارند و رفتار یکسانی نیز ندارند؛ هر دوی آن ها از اعضای کروکودلیا هستند. اما کروکدیل ها از خانواده Crocodylidae می باشند، در حالی که تمساح ها از خانواده Alligatordae می باشند.

کروکودیل ها پوزه های بلندتر و نوک تیز تری نسبت به تمساح ها دارند. وقتی دهان تمساح ها بسته است دیگر هیچ کدام از دندان هایشان مشخص نیست، اما دندان های کروکودیل زمانی که دهانشان بسته است، باز هم مشخص است. پوزه تمساح ها پهن تر از کروکودیل ها می باشد به همین دلیل تمساح‌ ها از پوزه قوی تری نسبت به کروکودیل ها برخوردار هستند. به طور معمول کروکودیل ها در رنگ های روشن تر مانند سبز و قهوه‌ ای هستند، در حالی که تمساح‌ ها به رنگ‌ های تیره‌ تر مانند خاکستری و سیاه یافت می‌ شوند.

جثه و اندام کروکودیل ها بزرگ تر از تمساح ها است. به طور معمول طول این جانوران به ۱۹ فوت می رسد. در حالی که طول تمساح ها به ۱۴ فوت می رسد.

هر دو این جانوران به دلیل حس فوق العاده ای که دارند به یکی از شکارچیان عالی و قدرتمند تبدیل شده‌ اند. البته کروکودیل ها در مهاجرت به دریا نسبت به تمساح‌ ها موفق‌ تر عمل می‌ کنند. در مقابل تمساح ها به دلیل آرواره های قوی تری که دارند، بهتر می توانند طعمه را شکار کنند.

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58234

ارسال نظر