زن مطلقه، قربانی رابطه پنهانی با مرد متاهل

متهم با وجود اعتراف اولیه به ارتکاب قتل در دادگاه گفت در مرگ زن جوان بی‌گناه است.

زن مطلقه، قربانی رابطه پنهانی با مرد متاهل

متهم با وجود اعتراف اولیه به ارتکاب قتل در دادگاه گفت در مرگ زن جوان بی‌گناه است.

مرد جوان که متهم است زنی را به قتل رسانده و از ترس آبرویش متواری شده بر خلاف اعترافات اولیه مدعی شد مرتکب قتل نشده است.

متهم که مردی جوان است مدعی است با مقتول رابطه داشته اما او را نکشته است، این در حالی است که پیش از این به قتل اعتراف کرده بود.

ناپدید شدن زن ۳۳ساله به نام سوگل را مادرش به ماموران خبر داد. او گفت: دخترش تنها زندگی می‌کند و مدتی است از او خبر ندارد.

این زن گفت: چند روزی است از دخترم خبر ندارم و هر چه با موبایلش تماس می‌گیرم کسی پاسخ نمی‌دهد. همسایه‌ها نیز مدعی هستند چند روزی است دخترم را ندیده‌اند. من نگران هستم و می‌ترسم بلایی سر دخترم آمده باشد.

با این شکایت، ماموران پلیس به خانه زن مطلقه رفتند و پس از گشودن در با جنازه او روبه‌رو شدند. شواهد نشان می‌داد زن تنها قربانی جنایت یک آشنا شده است. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

ماموران در نخستین مرحله از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات زن تنها پرداختند و به رابطه پنهانی او با یک مرد متاهل به نام احسان پی بردند.

احسان ۳۵ساله به عنوان نخستین مظنون ردیابی و بازداشت شد و به قتل زن مطلقه اعتراف کرد. او گفت: آن روز به خانه سوگل رفته بودم اما با هم درگیر شدیم و من او را با ضربه چاقو کشتم و گریختم.

متهم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس احسان در جایگاه متهم ایستاد و اتهام قتل را رد کرد.

احسان در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من متاهل بودم، اما رابطه خوبی با همسرم نداشتم. به همین خاطر مدتی بود با سوگل آشنا شده بودم و با یکدیگر رفت‌وآمد داشتیم؛ اما هرگز به خانه او نرفته بودم. آن روز او مرا به خانه‌اش دعوت کرد، اما من دعوت او را نپذیرفتم. با ماشین دنبالش رفتم تا برای تفریح بیرون برویم. او با اصرار از من خواست تا وارد خانه شوم. من هم پذیرفتم و به خانه سوگل رفتم و به اصرار خودش با او رابطه برقرار کردم. هنگامی ‌که می‌خواستم خانه را ترک کنم سوگل از من خواست تا مبلغ زیادی به او پول بدهم. به او گفتم پولی در بساط ندارم. او برای گرفتن پول اصرار داشت که با هم درگیر شدیم.

متهم ادامه داد: ما با هم گلاویز بودیم که در یک لحظه کارد میوه‌خوری را از روی میز برداشتم و یک ضربه به صورت و یک ضربه به کتف سوگل زدم و بلافاصله خانه را ترک کردم. باور کنید من ضربه دیگری به او نزدم و نمی‌دانم چطور پزشکی قانونی آثار بریدگی‌های متعدد روی بدن زن جوان را گزارش کرده است. من اتهام قتل را قبول ندارم چون وقتی خانه سوگل را ترک می‌کردم او زنده بود. ممکن است بعد از من یک نفر دیگر به آنجا رفته و او را کشته باشد. من سوگل را نکشتم.

با پایان دفاعیات متهم، قضات ادامه جلسه را برای تکمیل تحقیقات به بعد موکول کردند.

در حالی که استعلام دوباره از پزشکی قانونی نشان می‌داد سوگل با اصابت ضربات متعدد چاقو به بدنش به قتل رسیده است احسان برای دومین بار از خود دفاع کرد.

در این جلسه نیز بار دیگر احسان بر بی‌گناهی‌اش اصرار کرد و گفت: باور کنید من با کارد میوه‌خوری فقط دو ضربه به دست و کتف سوگل زدم و ضربه‌ها عمیق و کشنده نبود. من نمی‌دانم بعد از اینکه خانه را ترک کردم چه بلایی سر سوگل آمده و چه کسی به آنجا رفته است. من سوگل را نکشته‌ام و اتهام قتل را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57627

ارسال نظر