تصادف هولناک در سیستان وبلوچستان ۲۱ مجروح برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر بروز ۲ فقره حادثه رانندگی در مسیرهای ارتباطی خاش- زاهدان و جالق - سراوان ۲ نفر کشته و ۱۹نفر مجروح شدند.

تصادف هولناک در سیستان وبلوچستان ۲۱ مجروح برجای گذاشت

فریبرز راشدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه تریلی در مسیر خاش به زاهدان بین پاسگاه جون آباد و چانعلی ۲ نفر از سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.

وی افزود: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز صبح امروز در فاصله هفت کیلومتری جالق سراوان منجر به مصدوم شدن ۱۹ نفر شد که مصدومان به بیمارستان رازی سراوان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قاچاق انسان را یکی از عمده مشکلات منطقه ذکر کرد و افزود: متاسفانه به تکرار شاهد این‌گونه حوادث تلخ در محورهای سیستان و بلوچستان هستیم.

به گزارش ایرنا برخی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به قاچاق اتباع بیگانه از سیستان وبلوچستان به خصوص در محورهای خاش- سراوان و ایرانشهر به شهرهای مرکزی کشور می کنند که مشکلات زیادی برای مردم بوجود می آورند و هزینه های بالای درمانی نیز به شبکه بهداشت و درمان تحمیل می کنند.

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55897

ارسال نظر