بازگشت گراس به بازار مواد فروشان؟ | پلیس توضیح داد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز مخدر در اسفراین خبر داد.

بازگشت گراس به بازار مواد فروشان؟ | پلیس توضیح داد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز مخدر در اسفراین خبر داد. 

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: درپی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، ماموران این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به تهیه و فروش داروهای مخدر غیرمجاز به عطاری ها در سطح شهرستان می کرد، شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف مقدار ۱۰۰ گرم ماده مخدر شیره ، ۲۴۰۰ سی سی شربت اوپیوم، ۲۱۰ عدد قرص متادون بیست، ۶۳ عدد قرص B۲ و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد نمی دهد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مواد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین همچنین از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، دستگیری ۲ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم گراس و ۵۶۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ روهنا گفت: در راستای مبارزه همه‌جانبه با پدیده شوم مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان و جلب رضایت شهروندان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز را پس از هماهنگی با مرجع قضایی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، ۲ خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقدار ۵۶۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک و ۲۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر (گراس) کشف شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54016

ارسال نظر