فریب دختران جوان با خودروی مدل‌بالا

دو پسر جوان که سوار بر خودروی مدل‌بالا در خیابان پرسه می‌زدند و با شناسایی دختران آنان را اغفال می‌کردند، در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

فریب دختران جوان با خودروی مدل‌بالا

شرق: دو پسر جوان که سوار بر خودروی مدل‌بالا در خیابان پرسه می‌زدند و با شناسایی دختران آنان را اغفال می‌کردند، در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

 چندی قبل دختری به کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد رفت و در شکایتی گفت: در خیابان با دو پسر آشنا شدم که سوار خودرویی مدل‌بالا بودند. آنها با حرف‌هایشان مرا فریب دادند و سوار خودروشان شدم اما هنوز مسیر زیادی را طی نکرده بودیم که به جایی خلوت رسیدیم و ناگهان یکی از پسران سلاحی را بیرون کشید و به طرفم گرفت. او مرا تهدید کرد که در مقابلش مقاومت نکنم. سپس اموالم را سرقت و مرا از خودرو پیاده کرد.

مأموران بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و مشخصات متهمان و خودرو آنها به واحدهای انتظامی اطلاع داده شد. در‌حالی‌که بررسی‌های پلیسی برای دستگیری این متهمان ادامه داشت، مأموران عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود خودروی مدل‌بالایی را با دو نفر سرنشین در کنار خیابان دیدند که به خودروی متهمان تحت تعقیب شباهت داشت. سرنشینان این اتومبیل در‌حال صحبت با دو دختر جوان بودند. مأموران که مطمئن شده بودند این پسران همان دزدان تحت تعقیب هستند، خودرو را زیر نظر قرار دادند و مشاهده کردند هر دو دختر سوار بر خودرو شدند و حرکت کردند. بلافاصله مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و مسیر خودرو را مسدود و متهمان را دستگیر کردند. در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد. متهمان در تحقیقات فنی پلیسی در‌حالی‌که راهی برای کتمان واقعیت نداشتند، به جرائم خود اعتراف کردند و گفتند با فریب دختران جوان با پوشش خودروی مدل‌بالا آنها را سوار و در مسیر با تهدید سلاح اقدام به اخاذی و سرقت اشیای قیمتی آنان می‌کردند. سپس با پیاده‌کردن طعمه‌های خود به‌سرعت از محل دور می‌شدند. سرهنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با بیان اینکه تاکنون پنج شاکی در این زمینه شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5332

ارسال نظر