عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار دستگیر شد

متهم اسیدپاش حدوداً ۱۰ روز قبل از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده و به جرم خود در همان ساعات اولیه بازداشت اعتراف کرده است.

عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار دستگیر شد

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، در خصوص حادثه اسیدپاشی به چند تن از بانوان شهریار اظهار داشت: متهم با توجه به بازبینی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی و گسترده حول موضوع در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اندیشه شهریار توسط نیروی انتظامی غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اسیدپاشی وحشتناک به زنان در اندیشه | حمله بیمار روانی ماسک پوش به زنان در پارک

ظهیری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: تعدادی از بانوان شهریار در یکی از پارک‌های شهرستان مشغول ورزش صبحگاهی بودند که مورد حمله اسید پاشی فردی ۳۲ ساله که سابقه کیفری نیز به جرم‌های حمل مواد مخدر، سرقت و تخریب اموال عمومی را نیز داشته است قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه این بانوان آسیب جدی از این حمله و اسید پاشی ندیده اند افزود: یکی از بانوان از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل و ۳ تن از بانوان دیگر که لباس آنان به این اسید آغشته شده بود خوشبختانه آسیبی ندیده اند.

وی بیان داشت: متهم اسیدپاش طبق بررسی‌های صورت گرفته حدوداً ۱۰ روز قبل از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده و به جرم خود در همان ساعات اولیه بازداشت اعتراف کرده است.

ظهیری عنوان داشت: به همه مردم این اطمینان را می‌دهیم در خصوص امنیت آنان هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت و به شدن با مجرمین و مخلان آسایش مردم برخورد خواهد شد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5313

ارسال نظر