مواد مخدر از کدام کشور وارد ایران می‌شود؟ | دستگیری عاملان ترانزیت مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر روانگردان شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان خبر داد.

مواد مخدر از کدام کشور وارد ایران می‌شود؟ | دستگیری عاملان ترانزیت مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر روانگردان شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار کیومرث عزیزی ظهر شنبه ۲۱ آبان ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران طی یک عملیات پلیسی و در بررسی‌های اطلاعاتی شبانه روزی دریافتند متهمان با تشکیل یک باند پس از خریداری و تهیه مقدار قابل توجهی مواد افیونی از همسایه های شرقی کشور ، روان‌گردان‌های تهیه شده را به مخفیگاهی در منزلی منتقل و می‌خواهند اقدام به توزیع گسترده آن کنند.

وی افزود: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات در بررسی‌های میدانی، سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهمان صورت گرفت ؛ در نهایت چندین اکیپ مجرب ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و با رعایت جوانب قانونی، ماموران وارد محل شده و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با دستگیری دو متهم و در جست و جوی از محل مورد نظر، ماموران موفق به کشف ۳۸ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه، ۶۸ لیتر شیشه مایع و آلات و ادوات مربوطه و دو دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

سردار عزیزی ضمن تشکر از ماموران پلیس و عوامل دخیل در این پرونده که با زحمات جهادگونه خود ضربه محکمی را بر پیکره سوداگران زدند ، اعلام کرد: متاسفانه یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز همین نوع شیشه است که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می‌تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان سخنان خود افزود: از تمام آحاد مردم و به ویژه جوانان عزیز تقاضا داریم به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر و خاصه نوع صنعتی آن همچون شیشه نرفته چرا که هیچ انتهایی جز آسیب و تهدید بسیار جدی جسمی و روانی آن برای مصرف‌کنندگان، ندارد و قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغماضی وضع کرده است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53016

ارسال نظر