افشای راز تعرض به زنان توسط شیطان بزرگراه‌های تهران

یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان صفت با تهدید چاقو در حاشیه بزرگراه مرا پشت شمشاد‌ها کشاند و در آنجا قربانی نیت شیطانی‌اش کرد. هر چه به او گفتم با این کار آینده مرا تباه می‌کنی، توجهی نکرد.

افشای راز تعرض به زنان توسط شیطان بزرگراه‌های تهران

مرد شیطان صفت که با پرسه زدن در حاشیه بزرگراه‌های تهران، زنان و دختران را قربانی نیت شوم خود می‌کرد، در دام کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت گرفتار شد.

به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده با دستگیری نگهبان پارکی در شمال تهران به اتهام آزار و اذیت شیطانی زنان و دختران آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد جوان با نزدیک شدن به زنان، آن‌ها را به میان شمشاد‌ها یا اتاقکی در پارک می‌انداخت و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

گزایش تعداد قربانیان، عکس او بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر شد و بیش از ۱۰ زن و دختر برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رفتند. پس از رو به رو شدن شکات با نگهبان تعدادی از آن‌ها او را شناسایی کردند، اما اغلب زنان مدعی بودند مرد متجاوز از نظر هیکل و لهجه شبیه این متهم بوده، اما این فرد نیست.

این ادعای شاکیان، فرضیه جدیدی را پیش روی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار داد. به نظر می‌رسید علاوه بر متهم دستگیر شده، مجرم دیگری نیز زنان را به شیوه‌ای مشابه مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

این فرضیه زمانی قوت گرفت که بررسی شکایت‌ها نشان داد، تعدادی از شاکیان در حاشیه بزرگراه‌ها در مناطق مختلف تهران مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات روی این فرضیه را آغاز کردند و مطمئن شدند با دو متجاوز رو‌به‌رو هستند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که زن جوانی با مراجعه به پلیس سرنخ دستگیری شیطان بزرگراه را به پلیس داد. او در شکایت خود به ماموران گفت: «در حاشیه بزرگراه حکیم در حال رفتن به خانه بودم که مردی قد کوتاه در حالی که لهجه عجیبی داشت به من نزدیک شد. اول ساعت پرسید که به او جواب دادم. بعد به بهانه پرسیدن آدرس به من نزدیک شد. ناگهان از جیبش چاقویی بیرون آورد و تهدید کرد اگر مقاومت کنم مرا به قتل می‌رساند. هر چه التماس کردم رهایم کند بی‌فایده بود. مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و همان‌جا رهایم کرد. موقع فرار دیدم سوار یک موتورسیکلت شد.»

با بررسی علمی و تخصصی، ماموران توانستند پلاک موتورسیکلت را پیدا کنند. سراغ مالک موتورسیکلت رفتند که او منکر آزار و اذیت این زن شد. شاکی نیز با مشاهده صاحب موتورسیکلت تایید کرد او مرد آزارگر نیست.

این مرد در ادامه ادعا کرد روز مورد نظر موتورسیکلتش در اختیار یکی از کارگرانش به نام خلیل بوده است. خلیل بعد از تحویل موتورسیکلت به صاحب کارش ناپدید شده بود. تجسس‌های پلیسی برای دستگیری خلیل ادامه داشت تا این‌که شماره تماس جدید او را به دست آوردند و در تماس با متهم به بهانه‌ای با او قرار گذاشته و دستگیرش کردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر آزار و اذیت زنان و دختران شد به همین خاطر با دستور قضایی شکات با او رو‌به‌رو شدند. شش نفر از شکات در مرحله نخست رودرروی خلیل قرار گرفته و او را به عنوان مرد آزارگر شناسایی و از او شکایت کردند.

یکی از شکات اظهار کرد: «مرد شیطان صفت با تهدید چاقو در حاشیه بزرگراه مرا پشت شمشاد‌ها کشاند و در آنجا قربانی نیت شیطانی‌اش کرد. هر چه به او گفتم با این کار آینده مرا تباه می‌کنی، توجهی نکرد.» یکی دیگر از شکات هم ادامه داد: «زمانی که متهم به من حمله کرد، باردار بودم و بر اثر آزار و اذیت‌های او سقط جنین کردم. او را باید سریع مجازات کنید تا درس عبرتی برای دیگران باشد.»

شش نفر از شکات در حالی این متهم را شناسایی کرده‌اند که احتمال دو رقمی شدن شکات وجود دارد و از زنان و دختران دیگر که از او شکایت کرده‌اند خواسته شده برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

همچنین بررسی‌ها نشان داد، متهم در حاشیه بزرگراه‌ها و به خصوص در شرق تهران قربانیان خود را گرفتار تله سیاهش کرده است. تحقیقات از شیطان بزرگراه‌های پایتخت در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران و دادگاه کیفری یک استان تهران ادامه دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52521

ارسال نظر