قتل هولناک زن 28 ساله و فرزندش توسط شوهر عصبانی

بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که مقتول یک خانم ۲۸ ساله بوده که به همراه فرزند خردسالش با شیوه خفگی به قتل رسیده بودند.

قتل هولناک زن 28 ساله و فرزندش توسط شوهر عصبانی

 رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: شخصی که در یک اقدام جنون آمیز اقدام به قتل همسر و کودک خردسالش کرده بود، در این استان دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی  روز دوشنبه اظهار داشت: پانزدهم مهرماه سال جاری مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و خبر از قتل خواهر و فرزند خود داد که بلافاصله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که مقتول یک خانم ۲۸ ساله بوده که به همراه فرزند خردسالش با شیوه خفگی به قتل رسیده بودند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی ، عامل قتل که همسر مقتول بوده شناسائی و ارتکاب جرم توسط وی برای کارآگاهان محرز گردیده بود ، بلافاصله تحقیقات در زمینه شناسایی مخفیگاه قاتل آغاز و در کمتر از ۲۴ ساعت تلاش بی وقفه ، در نهایت در اطراف محل وقوع قتل شناسایی و دستگیر شد.

 نادربیگی با اشاره به اعتراف متهم به قتل رساندن همسر و فرزندش ، علت انجام این جنایت را اختلاف خانوادگی بیان کرد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: فراگیری مهارت های کنترل خشم و مراجعه به مشاوران خانوادگی می توانست از وقوع این حادثه تلخ پیشگیری کند.

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48811

ارسال نظر