نامزدی مادربزرگ ۵۶ساله با نوجوان ۱۹ساله / عکس

پسر نوجوان با ۱۹ سال سن و یک زن ۵۶ ساله با سه فرزند، علی رغم شوکه شدن بستگان و اختلاف سنی ۳۷ ساله‌شان قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند.

نامزدی مادربزرگ ۵۶ساله با نوجوان ۱۹ساله / عکس

پسر نوجوان با ۱۹ سال سن و یک زن ۵۶ ساله با سه فرزند، علی رغم شوکه شدن بستگان و اختلاف سنی ۳۷ ساله‌شان قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، وُتیچای چانتاراج ۱۹ ساله زمانی که تنها ۱۰ سال داشت با نامزد فعلی خود، جانلا ناموانگراک ۵۶ ساله اهل کشور تایلند آشنا شد. این مادربزرگ مطلقه از همسایه‌اش وُتیچای خواست در تمیز کردن خانه‌اش در استان ساکون ناکون در شمال شرقی تایلند به او کمک کند. پسر نوجوان ماندگار شد و در جریان کمک‌هایی مثل جابه‌جایی گیاهان و انجام کارهای روزمره که به‌طور منظم برای این زن انجام می‌داد، بین این دو دوستی شکل گرفت. آنها اکنون دو سال است که با هم در رابطه‌ جدی هستند و در شهر و رستوران‌ها با هم قرار عاشقانه می‌گذارند.

این زوج می‌گویند فاصله سنی ۳۷ ساله نمی‌تواند برایشان مانعی ایجاد کند و از ابراز محبت، بوسیدن و گرفتن دست یکدیگر د ملاء عام خجالت نمی‌کشند.

نامزدی مادربزرگ ۵۶ساله با نوجوان ۱۹ساله

پسر نوجوان درباره رابطه‌اش با این زن ۵۶ ساله می‌گوید: «دو سال است که با جانلا هستم و این اولین بار در زندگی‌ام است که احساس می‌کنم می‌خواهم مطمئن بشوم که کسی که دوستش دارم زندگی راحتی دارد.» او ادامه می‌دهد: «خانه قدیمی و فرسوده‌ا‌ش را دیدم و به دنبال راهی بودم که به او کمک کنم در شرایط بهتری زندگی کند. او زن سخت‌کوش و صادقی است. من تحسینش می‌کنم.»

با اینکه حدود دو سال است که جانلا و وُتیچای با هم صمیمی شده‌اند، رابطه خود را از خانواده و دوستانشان مخفی نگه داشتند. آنها در نهایت اوایل سال جاری میلادی این رابطه را علنی کرده و تصاویر و ویدیوهای عاشقانه خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

نامزدی مادربزرگ ۵۶ساله با نوجوان ۱۹ساله

جانلا که از شریک زندگی قبلی خود که ۲۰ سال با او زندگی کرده بود سه فرزند دارد و از او جدا شده است،‌ می‌گوید وُتیچای دوباره به او احساس جوانی داده است. او می‌گوید: «او برایم مثل یک ابرقهرمان بوده است. هر روز به من کمک می‌کرد و وقتی بزرگ‌تر شد احساس کردیم به یکدیگر علاقه داریم.»

حالا این زوج اعلام کرده‌اند که قصد ازدواج دارند. مادربزرگ ۵۶ ساله می گوید: «وقتی به بقیه گفتیم که عاشق هم هستیم فکر کردند دیوانه شده‌ایم. بچه‌هایم شوکه شدند. اما او کاری می‌کند که من دوباره احساس جوانی می‌کنم. ما با هم خوشحالیم و ازدواج خواهیم کرد.»

زوج عجیب

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48108

ارسال نظر