حادثه مرگبار در جاده زاهدان

خودروهای پلاک مخدوش در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت جاده ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثی ناگوار می شود.

حادثه مرگبار در جاده زاهدان

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با کامیون در محور خاش- زاهدان چهار نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

فریبرز راشدی رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهار داشت: حادثه رانندگی  شب گذشته در کیلومتر ۵۵ محور زاهدان- خاش رخ داد.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بوسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خاش انتقال داده شدند.

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش قابل توجهی از حوادث جاده ای سیستان و بلوچستان ناشی از حمل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه غیر مجاز است که در این حادثه نیز به دلیل شدت ضربات شاهد تلفات بالای انسانی بودیم.

 سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران از جمله استان های مستعد برای قاچاق سوخت است چرا که در همسایگی کشورهای پاکستان و افغانستان قرار گرفته و نیاز مبرم این کشورها به انواع فرآورده های نفتی مرزهای این استان را به دالان انتقال سوخت تبدیل کرده است.

خودروهای پلاک مخدوش در راههای ارتباطی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت جاده ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثی ناگوار می شود به طوری که سرعت سرسام آور برخی از این خودروها که گاهی حامل سوخت قاچاق یا اتباع بیگانه هستند برای گریز از چنگ قانون موجب تصادفات ناگوار و سوختن عده ای بی گناه در آتش طمع سودجویان می شود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47921

ارسال نظر