ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت ، راز کشف جسد داخل وانت مزدا برملا و قاتل شناسایی و دستگیر شد.

ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال

سرهنگ نجم الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت ، راز کشف جسد داخل وانت مزدا برملا و قاتل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بعد از ظهر سه شنبه ۲۶ مهر ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در پی پیدایش یک دستگاه وانت مزدا که داخلش جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله تبعه افغانستان که آثار اصابت چاقو بر نواحی بدن مشهود بود ، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع و موضوع شناسایی و دستگیری مرتبطین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

مرادی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی و بررسی هویت و تحقیقات از آخرین افرادی که با متوفی در ارتباط بودند و همچنین بررسی دوربین های پیرامونی محل کار مقتول ، پرده از راز این قتل گشود و برادر ناتنی مقتول به عنوان اولین مظنون دستگیر شد.

رئیس پلیس پاکدشت گفت: برادر ناتنی مقتول که جوانی ۲۴ ساله است پس از چند روز لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت ، طی تماس تلفنی ، برادرم را به کارگاه کشانده و چند ضربه چاقو به او زده و با میله آهنی به سر او کوبیدم سپس برای اطمینان از کشته شدنش ، با دستمال سر ، وی را خفته کرده و جسدش را با خودرو وانت مزدا در حاشیه اتوبان رها کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اعلام کرد با تلاش همکاران من در پلیس آگاهی ، قاتل در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را ارث و میراث و مسائل مالی عنوان کرده که برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47589

ارسال نظر