اعضای باند مخوف دیوار بازداشت شدند

رییس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند ۱۳ نفره سارقین کرج خبر داد و گفت: در این میان سارقین سایت‌های شیپور و دیوار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای باند مخوف دیوار بازداشت شدند

محمد نادربیگی،رییس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند ۱۳ نفره سارقین کرج خبر داد و گفت: در این میان سارقین سایت‌های شیپور و دیوار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، در طرح اجرای ضربتی دستگیری سارقین و خریداران اموال مسروقه که در آگاهی استان البرز برگزار شد،گفت: اجرای چهارمین مرحله طرح دستگیری سارقین در استان موفق به دستگیری ۷۸ نفر متهم شدیم که ۶۸ نفر سارق و ۱۰ نفر خریدار اموال مسروقه بوده است؛ این عملیات در چندین استان از جمله تهران شهریار قزوین و استان البرز انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با توجه به اینکه متهمان اقرار به سرقت‌های متعدد داشتند، افزود: این باند ۱۳ نفره بیش از ۴۰ فقره از سرقت مغازه‌ها در سطح استان البرز و استان‌‌های دیگر را انجام داده‌اند که همگی دستگیر و اموال مسروقه بسیاری کشف شده است.

وی ادامه داد: مورد خاص این دستگیری، فردی از طریق سایت دیوار و شیپور اموال را شناسایی و اقدام به خرید اموال می‌کرد سپس با نرم افزار جعلی پرداخت وجه انجام می‌داد و پولی  به حساب فروشنده واریز نمی‌شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43083

ارسال نظر