روایت پلیس از دستگیری قاچاقچی عمده تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 13کیلو تریاک در عملیات ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.

روایت پلیس از دستگیری قاچاقچی عمده تریاک

سرهنگ "ضرغام آذین"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۳کیلو تریاک در عملیات ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار جنوب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برروی سوژه ی مورد نظر مشخص شد متهم به تازگی یک بار مواد مخدر را از مرزهای جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال آن به حومه ی تهران مترصد توزیع و فروش آن در محدوده جنوب پایتخت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بعد چندین ساعت رصد اطلاعاتی، متهم در حالی که در مخفیگاهش حضور داشت، دستگیر  و  در بازرسی از این محل ۱۳کیلو  تریاک کشف شد.

سرهنگ آذین در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42644

ارسال نظر