ادعای عجیب خانم نماینده درباره مهسا امینی/ بیماری صرع داشت!

زهره الهیان نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اگر تخلفی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد جدی و درخور صورت گیرد.

ادعای عجیب خانم نماینده درباره مهسا امینی/ بیماری صرع داشت!

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون بر پرونده "مهسا امینی" تا پایان نظارت خواهد داشت.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«خبر درگذشت ⁧مهسا امینی⁩ بسیار ناراحت کننده است.

‌ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان از نیروی انتظامی پیگیری صورت گرفته که مشخص شد، به دستور فرماندهی نیروی انتظامی فورا تیم بازرسی تشکیل شده تا اگر تخلفی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد جدی و درخور صورت گیرد.

از آنجا که خاطر مردم عزیز از این اتفاق تأثر بار جریحه دار شده تیم بازرسی و قوه قضاییه در اعلام نتیجه پرونده به افکار عمومی تسریع کنند.

‌کمیسیون امنیت مجلس بر این پرونده تا پایان نظارت خواهد داشت.

ضمنا پزشکی قانونی اعلام کرده هیچگونه آثار برخورد فیزیکی و ضرب و جرح مشاهده نشده و همچنین در سوابق پزشکی ⁧ مهسا امینی⁩ زمینه بیماری قلبی و صرع از کودکی وجود داشته است.»

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیرو‌های گشت ارشاد بازداشت شد. به دنبال آن اعلام شد وی همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرده است، وی که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود بعد از ظهر روز جمعه ۲۵ شهریور درگذشت.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز روز گذشته و بعد از فوت مهسا امینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در همان ساعات اولیه حادثه فوق بلافاصله رسیدگی به آن بدون هیچگونه ملاحظه‌ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42087

ارسال نظر