بازگشت پیکرهای زائران حادثه آتش سوزی عراق برای شناسایی/ اطلاعیه مهم پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: از بستگان احتمالی افراد فوت شده (خانواده هایی که از زائر خود بی اطلاع بوده و احتمال می دهند در بین درگذشتگان این حادثه باشند) خواست که به منظور تعیین هویت این درگذشتگان، به اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

بازگشت پیکرهای زائران حادثه آتش سوزی عراق برای شناسایی/ اطلاعیه مهم پزشکی قانونی

دکتر مهرشاد طهماسبی با اعلام این خبر افزود: ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکرهای زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.

وی افزود: پس از تحویل پیکرهای این عزیزان، با هماهنگی های صورت گرفته و اخذ دستور مقام قضایی، معاینه و نمونه گیری برای انجام آزمایش DNA و تعیین هویت اجساد صورت گرفت.

طهماسبی با اشاره به تلاش همکاران پزشکی قانونی برای تعیین هویت و شناسایی پیکرها در کوتاه ترین زمان ممکن، از بستگان احتمالی افراد فوت شده (خانواده هایی که از زائر خود بی اطلاع بوده و احتمال می دهند در بین درگذشتگان این حادثه باشند) خواست که به منظور تطبیق نمونه ژنتیکی و تعیین هویت این درگذشتگان، برای اخذ نمونه خون به اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته با تشخیص هویت فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام، با تعدادی از بستگان احتمالی برای حضور و شناسایی پیکرها تماس گرفته شده است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41344

ارسال نظر