قتل هولناک زوج جوان توسط مامور پلیس/ قتل با ضرب گلوله + عکس

معاون کلانتر 24 ساله، یک زوج متاهل را به ضرب گلوله به قتل رساند.

قتل هولناک زوج جوان توسط  مامور پلیس/ قتل با ضرب گلوله + عکس

روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر، تقریباً ساعت ۱۲:۴۵ صبح، افسران اداره پلیس دوبلین به تماسی از بلوک ۳۱۰۰کلبروک لین پاسخ دادند. در این تماس گزارش شد که دونفر در داخل خانه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند و مظنون با خودرو از محل متواری شده است.

 به محض ورود مامورین پلیس به داخل خانه مشخص شد که مرد و زنی به ضرب گلوله کشته شده اند.

قربانیان، یک زن ۴۲ ساله و یک مرد ۵۸ ساله متاهل بودند. گفته می شود در جریان تیراندازی، فرزند نوجوان این زوج، و یکی از اقوام پسرشان در خانه بودند.

بر اساس  این گزارش، تیرانداز به عنوان دوین ویلیامز جونیور، یکی از معاونان شهرستان آلامدا شناسایی شده است.ظاهراً ویلیامز این زوج را می‌شناخت، اما مقامات در تلاش هستند تا ارتباط و انگیزه آنها را مشخص کنند.

گزارش ها حاکی از آن است که: ویلیامز از سلاح خدماتی خود برای شلیک به این زوج استفاده کرده و او پس از کشتار آن را از پنجره ماشین خود به بیرون پرتاب کرده است.

دستگیری عامل قتل زوج جوان

گزارش شده است که ویلیامز با اداره پلیس دوبلین تماس گرفت و به مدت ۴۵ دقیقه با رئیس پلیس صحبت کرد و در مورد تسلیم نهایی خود مذاکره کرد.

به گفته کلانتر، روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر، کمی قبل از ساعت ۱۲ بعد از ظهر، ویلیامز به اتهام قتل با کمک گشت بزرگراه کالیفرنیا و اداره کلانتر شهرستان فرزنو بازداشت و به زندان سانتا ریتا منتقل شد.

ویلیامز مامور  آکادمی پلیس است ودوره خودرا در اداره پلیس استاکتون به پایان رساند، اما او در برنامه آموزشی میدانی آنها شکست خورد و رها شد. ویلیامز از ژانویه ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ برای اداره پلیس استاکتون کار می کرد. و از سپتامبر ۲۰۲۱ در دفتر کلانتری شهرستان آلامدا مشغول به کار بود، اما همچنان در حالت آزمایشی بود.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40881

ارسال نظر