جنایت هولناک 2 برادر | زنده‌زنده سوزاندن مادر باردار به همراه کودک ۶ ساله‌اش

حکم قصاص مردانی که 13 سال قبل مادر بارداری را بعد از تجاوز زنده زنده سوزانده بودند، اجرا شد. در این حادثه کودک 6 ساله مقتول نیز زنده زنده سوخته بود.

جنایت هولناک 2 برادر | زنده‌زنده سوزاندن مادر باردار به همراه کودک ۶ ساله‌اش

۱۳ سال پیش بود که زنده زنده سوختن زنی باردار به همراه پسر ۶ ساله اش در میان شعله های آتش، کل مردم روستای سیه رود از توابع شهرستان جلفا را در شوک فرو برد.

نیمه های شب ۳ مرد با حمله به منزل زنی ۳۸ ساله در روستای سیه رود از توابع شهرستان جلفا، درها را قفل و کل خانه را به آتش می کشند. آتشی که امیدوار بودند لکه ننگ تجاوز خود به این زن که موجب بارداری اش شده بود را درمیان شعله های این آتش تبدیل به دود و خاکستر کنند.

جزئیات حادثه از زبان برادر مقتول

برادر مقتول (زن جوان) در گفت و گو با خبرنگار رکنا با اشاره به جزئیات این حادثه دلخراش افزود: خواهرم به دلیل فوت همسرش، به همراه پسر ۶ ساله اش تنها زندگی می کرد. همیشه حواسمان به وی بود تا احساس تنهایی نکند و در این میان متوجه رفت و آمدهای بیش از اندازه نوه های خواهر شوهر خواهرم (دو مرد جوان) به منزلش شدیم؛ و بدتر از آن در پس این رفت و آمدها پی به راز وحشتناکی نیز بردیم، راز بارداری خواهرم به خاطر تجاوز همان دو مرد جوان. وقتی متوجه ماجرا شدیم، انگار کل دنیا بر سرمان آوار شد.

صبح روز ۲۸ فروردین سال ۱۳۸۸ بود و تنها ۲ روز از برملا شدن این راز وحشتناک می گذشت و نمی دانستیم باید چیکار کنیم؛ تا این که تماسی از پاسگاه روستا دریافت کردیم که خبر آتش گرفتن خانه خواهرم را دادند. سریع خود را به محل رساندیم. اما به محض رسیدن اولین صحنه ای که دیدیم، تنها خاکسترهایی بودند که روی زمین خودنمایی می کردند.

آتش سوزی از نظر کارآگاهان پلیس آگاهی حاضر در صحنه مشکوک به نظر رسید؛ بنابراین تحقیقات وسیع خود را برای روشن شدن تمام ابعاد ماجرا آغاز کرده و متوجه شدند که ۳ جوان ساعت ۲ نصف شب با حمله به خانه خواهرم و قفل کردن درها، کل خانه را به آتش کشیده اند.

با تحقیقات محلی و پرس و جو از همسایه ها، ردی از ۳ مرد جوان زده شد؛ که دو تن از آن ها، برادر (همان نوه های خواهر دامادمان که به خانه اش رفت و آمد داشتند و نفر سوم نیز دوست این برادرها بود.

قتل به خاطر سرپوش گذاشتن برتجاوز

بعد از گذشت ۲۰ روز این ۳ مرد دستگیر و پرده از راز وحشتناک برداشتند؛ آنان به جرم خود اعتراف و اقرار کردند، از ترس این که بارداری و ماجرای تجاوز لو نرود و دستشان برای همگان رو نشود، اقدام به کشتن خواهرم و پسر ۶ ساله اش می کنند.

اجرای حکم قصاص قاتلان بعد از ۱۳ سال

از آنجایی که به خاطر مابه التفاوت دیه، دادگاه درخواست مبلغ ۸ میلیارد ریال برای اجرای حکم قصاص را داشت و پرداخت آن به دلیل تنگدستی، از عهده من و خانواده ام خارج بود؛ بعد از گذشت ۱۳ سال، مابه التفاوت دیه یک انسان از صندوق بیت المال پرداخت و حکم قصاص یکی از قاتلان (یک نفر از از دو برادر) خرداد ماه امسال اجرا شد. اما برای اجرای حکم قصاص قاتل دوم دادگاه از ما درخواست مبلغ ۳ میلیارد ریال (مابه التفاوت دیه) کرد، که توانستیم این مبلغ را ماه گذشته به حساب دولت واریز نماییم. بعد از واریز مبلغ فوق، اواخر هفته گذشته حکم قصاص قاتل دوم نیز اجرا شد. اما بنا به دلایلی برای قاتل سوم رضایت دادیم.​

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39635

ارسال نظر