راز ناپدید شدن دختر 13 ساله فاش شد | اعتراف پسر نوجوان به اغفال شیما

پسر کم سن و سال به اغفال دختر 13 ساله اعتراف کرد.

راز ناپدید شدن دختر 13 ساله فاش شد | اعتراف پسر نوجوان به اغفال شیما

به دنبال شکایت مرد جوانی در رابطه با ناپدید شدن دختر ۱۳ ساله‌اش تحقیقات توسط کاراگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

پدر شیما در تحقیقات گفت: ساعت دو بعدازظهر ۱۰ آذر دخترم از خانه خارج شد و دیگر خبری از او ندارم.

با شکایت مرد جوان، بررسی‌ها برای یافتن شیما توسط کاراگاهان پلیس ادامه یافت و کارآگاهان به استعلام از بیمارستان‌ها، بهزیستی و کلانتری‌ها پرداختند اما هیچ ردی از دختر ۱۳ ساله به دست نیامد.

کارآگاهان در ادامه به تحقیقات محلی اطراف محل اقامت شیما پرداخته و با پایش اطلاعات به دست آمده از محل تردد مشاهده شد در زمان خروج شیما از منزل، جوانی کم سن و سال مقابل منزل منتظر او بوده و پس از ملاقات همدیگر سریعاً از محل متواری شدند.

با مشخص شدن این موضوع، هویت پسر جوان به دست آمد و بررسی‌ها نشان می‌داد شیما چند ماه قبل در فضای مجازی با بهنود آشنا شده است.

با شناسایی هویت بهنود، کاراگاهان راهی منزل او شدند اما خانواده‌اش گفتند که بهنود به خاطر اختلافات خانوادگی آنها را ترک کرده و راهی سفر شده است.

کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی با پایانه مسافربری غرب، اتوبوسی را که بهنود و شیما سوار آن بودند، شناسایی کردند و در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند.

بهنود مدعی شد: من و شیما با خانواده‌مان اختلاف داشتیم و تصمیم به فرار گرفتیم و می‌خواستیم به شهرهای شمالی برویم و زندگی جدیدی را آغاز کنیم.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف پسر نوجوان، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3919

ارسال نظر