کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر؛ قاچاقچیان در دم هلاک شدند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس در شهرستان داراب، پس از متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری، ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف، ضبط و قاچاقچیان را دستگیر کردند.

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر؛ قاچاقچیان در دم هلاک شدند

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس در شهرستان داراب، پس از متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری، ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف، ضبط و قاچاقچیان را دستگیر کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی گفت: بامداد امروز، ماموران پلیس شهرستان داراب حین بازرسی مقطعی خودروها در محور بندرعباس به شیراز، نسبت به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شده و دستور ایست صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: راننده خودروی سواری، بدون توجه به هشدار پلیس، در صدد فرار برآمده و متعاقب آن ماموران نیز اقدام به تعقیب این خودرو می‌کنند.

حبیبی یادآور شد: ماموران پلیس حین تعقیب خودروی متخلف، با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کرده و در نهایت با اقدامات فنی و تخصصی، خودرو را متوقف می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودروی یاد شده، سه سرنشین داشت، اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شده است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه یکی از قاچاقچیان در درگیری با پلیس به ضرب گلوله هلاک شد و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر و روانه دادسرا می‌شوند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37478

ارسال نظر