این چهره‌ها بیش از 600 میلیون تومان کولر سرقت کردند

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

این چهره‌ها بیش از 600 میلیون تومان کولر سرقت کردند

منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات سه سارق مشخص شد، پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: سارقان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به ۳۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز در شهرکرد اعتراف کردند.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی سیم، کابل برق و موتور کولر کشف شد گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه این پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع کنند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35876

ارسال نظر