سرقت ۲ هزار تی شرت | سارقان دستگیر شدند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق که با موتورسیکلت سرقتی، ۲۰۰۰ تی شرت را از کارگاهی سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرقت ۲ هزار تی شرت | سارقان دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر بیان داشت: یازدهم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی پوشاک در محدوده خیابان خاوران، در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ۳ سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و شکستن قفل درب کارگاه وارد کارگاه شده اند و با سرقت ۲۰۰۰ تی شرت از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هویت و مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان، علاوه بر تعدادی تی شرت، یک دستگاه جعل اسکناس ۵۰ هزار تومانی نیز کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم این پلیس به فروش سایر تی شرت‌ها به مالخری اعتراف و با تلاش کارآگاهان هر ۲ سارق دیگر این پرونده و مالخر اموال مسروقه، در عملیات‌های مستقل و مجزایی دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی فر به کشف سایر تی شرت‌ها از مخفیگاه مالخر اشاره کرد و گفت: در این عملیات ها، موتورسیکلتی که متهمان با آن مرتکب سرقت شده بودند از مخفیگاه سارقان کشف و پس از تکمیل پرونده و اخذ دستور قضائی تحویل مالک آن شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35555

ارسال نظر